Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ciśnienia. Megane I

08 Mar 2012 21:14 6311 8
  • Poziom 26  
    Witam po długiej przerwie. Mam problem. Robiłem to i tamto w swojej megance. No i zrobiłem trochę szkody... Mianowicie ułamał mi się króciec od czujnika ciśnienia w układzie wspomagania. Kupiłem na to klej do spawania na zimno i wziąłem się za robotę. Skleiłem to, pomogło ale na krótko... Popękało. Pokleiłem drugi raz, pomogło no ale nie na długo. Proszę o pomysły co zrobić, znajomy mechanik powiedział, że źle zrobiłem klejąc to, tam jest ciśnienie (dużo bar), nie pamiętam ile to on tam powiedział, ale dużo, że klej tego nie wytrzyma. Zamieszczam zdjęcia, na szrocie znalazłem kilka meganek ale albo ktoś mnie wyprzedził z tym przewodem albo są te same roczniki itp ale bez czujnika. Idzie jakoś to zrobić? Auto to Renault Megane 1.6 90KM, klima. Poniżej zamieszczam fotki.
    Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ciśnienia. Megane I Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ciśnienia. Megane I
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 35  
    Wymień wąż i po problemie.
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 26  
    No a jakieś reperere? Nie mogę używki dobrej znaleźć. Jedna była na szrocie ale odkręcana na hama, ponoć ciężko znaleźć dobrze odkręconą...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Spawanie albo wymiana, nic innego nie stworzysz.
  • Poziom 26  
    Czyli nie ma sensu bawić się w klej do spawania zimnego? Ponoć najmocniejszy na świecie... Jeżeli chodzi o spawanie to trzeba oddać do kogoś kto zajmuje się hydrauliką siłową czy zwykły spawacz "za piwo"? Dziś byłem w jednych z większych szrotów w Olsztynie, niestety tam też odkręcone na siłę, powyginane, no i złącza nieszczelne, to co u mnie. Nowy króciec sporo kosztuje, a na szrocie zaśpiewał 150zł za cały przewód, a idzie on aż do maglownicy.
  • Poziom 43  
    Miałem dokładnie identyczny problem, kupiłem palnik do lutowania do butli propan/butan i zalutowałem twardą cyną (takiej używali blacharze do lutowania rynien w domach)-minęło ponad 3lata i sucho nadal
  • Poziom 26  
    Jeżeli chodzi o palnik, to go posiadam. Cyna 40 się nada to tego?
  • Poziom 43  
    Co do numeracji twardości to nie pomogę, polegałem na wiedzy gościa, który dał mi tą cynę. Przed lutowaniem opuściłem przewód w dół komory silnika żeby resztki oleju wypłynęły, miałem trochę obawy, że olej zapali się ale poszło gładko, oczywiście miejsce wcześniej oczyszczone roztworem kwasu solnego