Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ci¶nienia. Megane I

Tomek331 08 Mar 2012 21:14 7211 8
  • #1
    Tomek331
    Level 26  
    Witam po długiej przerwie. Mam problem. Robiłem to i tamto w swojej megance. No i zrobiłem trochę szkody... Mianowicie ułamał mi się króciec od czujnika ci¶nienia w układzie wspomagania. Kupiłem na to klej do spawania na zimno i wzi±łem się za robotę. Skleiłem to, pomogło ale na krótko... Popękało. Pokleiłem drugi raz, pomogło no ale nie na długo. Proszę o pomysły co zrobić, znajomy mechanik powiedział, że Ľle zrobiłem klej±c to, tam jest ci¶nienie (dużo bar), nie pamiętam ile to on tam powiedział, ale dużo, że klej tego nie wytrzyma. Zamieszczam zdjęcia, na szrocie znalazłem kilka meganek ale albo kto¶ mnie wyprzedził z tym przewodem albo s± te same roczniki itp ale bez czujnika. Idzie jako¶ to zrobić? Auto to Renault Megane 1.6 90KM, klima. Poniżej zamieszczam fotki.
    Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ci¶nienia. Megane I Przewód wspomagania ukł kier. ułamany króciec czuj ci¶nienia. Megane I
  • #3
    Tomek331
    Level 26  
    No a jakie¶ reperere? Nie mogę używki dobrej znaleĽć. Jedna była na szrocie ale odkręcana na hama, ponoć ciężko znaleĽć dobrze odkręcon±...
  • #5
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Spawanie albo wymiana, nic innego nie stworzysz.
  • #6
    Tomek331
    Level 26  
    Czyli nie ma sensu bawić się w klej do spawania zimnego? Ponoć najmocniejszy na ¶wiecie... Jeżeli chodzi o spawanie to trzeba oddać do kogo¶ kto zajmuje się hydraulik± siłow± czy zwykły spawacz "za piwo"? Dzi¶ byłem w jednych z większych szrotów w Olsztynie, niestety tam też odkręcone na siłę, powyginane, no i zł±cza nieszczelne, to co u mnie. Nowy króciec sporo kosztuje, a na szrocie za¶piewał 150zł za cały przewód, a idzie on aż do maglownicy.
  • #7
    milejow
    Level 43  
    Miałem dokładnie identyczny problem, kupiłem palnik do lutowania do butli propan/butan i zalutowałem tward± cyn± (takiej używali blacharze do lutowania rynien w domach)-minęło ponad 3lata i sucho nadal
  • #8
    Tomek331
    Level 26  
    Jeżeli chodzi o palnik, to go posiadam. Cyna 40 się nada to tego?
  • #9
    milejow
    Level 43  
    Co do numeracji twardo¶ci to nie pomogę, polegałem na wiedzy go¶cia, który dał mi t± cynę. Przed lutowaniem opu¶ciłem przewód w dół komory silnika żeby resztki oleju wypłynęły, miałem trochę obawy, że olej zapali się ale poszło gładko, oczywi¶cie miejsce wcze¶niej oczyszczone roztworem kwasu solnego