Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lokalizator gps TK104 - wątpliwości

09 Mar 2012 16:22 43059 88
  • Poziom 2  
    Witam. Mój pierwszy post więc proszę mnie nie rugać :D
    Znalazłem coś takiego za rozsądną cenę:
    http://lokalizatorgps.pl/opis/2217558/lokalizator-gps-samochodowy-tk104.html
    Jeśli chodzi o tego typu urządzenia nie mam zbyt dużego doświadczenia. Ogólnie jak szukałem to lokalizatory są w cenach 2x tyle wię czy nie ma gdzieś haczyka. Chodzi mi np. o to czy urządzenie tego typu ukryte gdzieś - wiadomo że nie będzie leżeć na fotelu pasażera - nie będzie miało problemów z łapaniem fix-a. Jeśli miałby ktoś dodatkowe wątpliwości co użyteczności tego gadżetu to proszę pisać bo po ew. dyskusji może wyjdzie że to badziew. Z góry dzięki.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Witaj.
    Tak się składa że mam taki Lokalizator TK104 urządzenie dokładnie identycznie tylko że kupione w firmie Ti..... (nie będę robił reklamy) :-)
    Ja jestem bardzo zadowolony, ogólnie nie ma problemu z użytkowaniem, z dołączonymi antenkami nie ma problemu z zasięgiem. Bez nich zdarzyło się na jakimś parkingu podziemnym że wcięło zasięg. Pod siedzeniem w schowkach itp. zasięg ok.
    Bateria super u mnie może nie 2 miesiące ale ponad 1,5miesiąca dała radę

Jak by ktoś miał jakiś problem piszcie to pomogę dużo już się o nim nauczyłem na moich błędach :)

Ja w 100% polecam i nie sądzę aby warto było wydawać większe pieniądze :)
  • Poziom 10