Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Części do Briggs & Sratton

10 Mar 2012 13:39 2442 3
  • Poziom 8  
    Silnik to model:281707, typ: 0190 01, kod: 88090111 a więc 12 km z 1988 roku.
    Oddaję wkrótce cylinder do sprawdzenia owalności i będę potrzebowal kilku rzeczy.
    Uszczelka glowicy *271866, uszczelka miski olejowej *271916 (są trzy różne grubości więc podalem pierwszą w katalogu), uszczelka pokrywy zaworów *27803.
    Być może będę potrzebować cylindra 394662 (nadwymiar 0,01 cala) i pierścieni 391781 (nadwymiar 0,01 cala).
    Kogo można polecić biorąc pod uwagę szybkość dostawy, cenę oraz to czy sprawdzą poprawność zamówienia przed realizacją, a może ktoś ma to na magazynie?
    Czy warto się zaopatrzyć w coś extra przed rozebraniem silnika. Kosiarkę remontuję ze względu na rdzę dookola a remont silnika ma być tylko dodatkiem, więc chcę się ograniczyć do niezbędnego minimum.
  • Poziom 15  
    Po co cylinder? Nie rozebrałeś, a już chcesz kupić części?
    Jeśli silnik się nie zatarł i korbowód nie wyskoczył bokiem to cylinder jest ok. W razie owalności wstawić tuleję żeliwną, przeszlifować na nominał tłok + nowe pierścienie.
    Koszt wstawienia tulei i szlifu to ok 200 zł + pierścienie, uszczelki.
    Oryginalnych części szukaj na http://www.chabin.pl/index.php/autoryzowane-serwisy .

    Warto też sprawdzić korbowód i ewentualnie kupić nadwymiar i dać do szlifu co kosztuje ok 150 zł.
  • Poziom 8  
    Zamiast cylinder mialo być tlok (numer jest prawidlowy), moja pomylka.
    Za odpowiedź dziękuję.
    Stronę znam ale chodzi mi o firmę która jest dobra spośród tych prezentowanych. Jest ich tam kilkaset i prawdopodobnie tylko kilka specjalizuje się w B&S i o polecenie takowej mi chodzi.
  • Poziom 15  
    To autoryzowane serwisy specjalizujące się w B&S. Sprawdź te w swojej okolicy, zadzwoń, zanieś rozebrany silnik, żeby obejrzeli i będziesz wiedzieć który z nich warto odwiedzić.

    Silnik jest dolnozaworowy, bardzo prosty w budowie, wiec spokojnie możesz samemu rozebrać i wstępnie obejrzeć.