Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polar TA60. Lodówka po godzinie pracy nie chłodzi. Wyparował freon?

maestrus 31 Gru 2004 12:16 5732 3
  • #1 31 Gru 2004 12:16
    maestrus
    Poziom 15  

Witam. Mam lodówkę produkcji Predom Polar model TA60 (mała 60l.) W lodówce zastosowany jest element grzejny + regulator. Ma ona ponad 10l napewno ale po wyczyszczeniu styków i zrobieniu nowej instalacji wydaje mi się że obwód elektryczny działa prawidłowo. Rezystancja termoelementu to około 0,5kOhm, pobór prądu z sieci to jakieś 0,45A. Lodówka po włączeniu jest cicha, regulator/włącznik załącza (nic wiecej nie moge powiedzieć na jego temat bo nie wiem jak go sprawdzić i jak powinien on działać). Nie znam się na tym i proszę o pomoc:) Lodówka po godzinie pracy praktycznie nie chłodzi (chociaż jakby lekko coś drgnęło może?) Rurki obiegu chłodziwa są ciepłe. Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi. PS: Przeczytałem że może być to problem że z lodówki wyparował freon (czy jaki kolwiek inny tam gaz będący chłodziwem) jeśli tak też jest ile może kosztować nabicie takiej małej lodówki i czy się to opłaca bo ogólnie lodówka jest prawie idealna ponieważ długo stała nie używana (około 5l).

0 3
  • #2 31 Gru 2004 12:37
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 31 Gru 2004 16:06
    skryn
    Admin grupy AGD

Bleble napisał:

Czasami pomaga przewrócenie (Uwaga stosować tylko w chłodziarkach absorbcyjnych).....

I postukanie gumowym młotkiem we wszytkie rurki. A nuż się uda.. Jakieś 5%, ale próbuj.

Pozdrawiam.. i Do Siego 2005 Roku.

0
  • #4 01 Sty 2005 23:44
    toni51
    Poziom 12  

tak jak podpowiedził kolega tą chłodziarkę trzeba przewracać w środku jest wodny roztwór amoniaku i jej się nie nabija w warunkach domowych