Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Moto Ventus MODO II Filter powietrza

szymonella 11 Mar 2012 15:09 1644 5
  • #1
    szymonella
    Level 10  
    Witam.


    Z kumplem wymienialiśmy zimeringi, łożyska w przekładni, sprężynki na sprzęgle oraz rolki. :) I chciałbym założyć sobie filtr powietrza sportowy (stożkowy) może nie sportowy ale żeby był stożkowy (agresywny głos) obecnie jeżdżę na seryjnym filtrze (plastik). Montowaliśmy wczoraj filter stożkowy, ale niestety nie szło go wyregulować na tym filtrze, zmniejszyliśmy nawet dysze, start miał niesamowity do 50km/h potem takie dławienie się "błooooo" i nie udało się przekroczyć granicy 50km/h na tym filtrze, ale zaznaczę że jest dużo mocniejszy na tym filtrze bo dostaje zapewne dużo dawkę powietrza ale nie potrafi przekroczyć 50km/h na plastiku jest słabszy na starcie ale śmiga 80-85km/h. :) Otóż mam pytanie co zrobić aby on śmigał na filtrze stożkowym.? :) Czy jeśli kupię filter stożkowy z osłoną czy możę to mieć wpływ i ograniczyć przepływ powietrza do gaźnika.? Czy też winna jest dysza w gaźniku. :) Bo nie mam pojęcia co zrobić aby osiągnać na tym filtrze takie osiągi jak na tym plastiku, a wiem że na stożkowym lepiej śmiga niż na plastiku. :)

    czekam na wasze odpowiedzi i co mi doradzicie :)
  • #2
    helena33
    Level 27  
    Coś mi się wydaje że dostaje za dużo powietrza, czy w gaźniku jest iglica? Podnieś ją na ostatni ząbek, tylko oczywiście sprawdź czy nie będzie za bogato, może dymić i mulić, wtedy obniżysz o jeden lub dwa ząbki.
  • #3
    szymonella
    Level 10  
    Kombinowałem już z iglicą...:/
    Dawałem na najwyższy i najniższy to samo... :/ dysze przełożyłem na mniejsza nadal to samo, ale gdy do filtra stożkowego przykładam rękę, to normalnie wkręca (ograniczam mu dopływ powietrza) dla pewności do środka stożka włożyłem kawałek kartki (tektury) i zmniejszyłem mu dopływ powietrza wydaje się okej, ale wiadomo ona się rozkleja... bo benzyna robi swoje. A może wykombinować coś z gaźnikiem oczywiście mam na maxa przykręconą śrubkę od ustawiania mieszanki i chodzi dobrze ale jak trochę odkręcę to już lipa, czy może to być też wina wielkości dyszy? Jest to pojemność 50cm3 i nie wiem jaką by dysze tam dać włożyłem teraz seryjną a wcześniej miałem większą nie pamiętam już rozmiaru.
  • Helpful post
    #4
    Mystermacko
    Level 10  
    Musisz zmienic na wieksza dysze zeby mieszanka była bogatsza. Albo przykrec dopływ powietrza ale z tego co sie orientuje ten gaznik nie ma tej regulacji.
  • #5
    szymonella
    Level 10  
    Rozumiem. Jutro postaram się to zrobić, a czy masz też znaczenie jaki zakładam filter.? Otóż zakłądam zwykły stożkowy taki srebrny... ale mogę zakupić jakiś lepszy... co proponujecie.?
  • #6
    szymonella
    Level 10  
    Dobra zrobiony. :) Tak jak myślałem, i jak sami mówiliście zwiększyłem dyszę paliwa. Była 68. Wrzuciłem 90 ale cieżko było go ustawić, nie dało się po prostu, a na dyszy 86 lub 82 śmiga idealnie - bez zarzutów. Nawet go na dyszy 90 nie zalewało co dziwne było, bo każdemu z moich kumpli co miał taką dyszę na silniku 50cm3 to zalewało im go, a u mnie chodził tylko nie miał tej mocy co na 82 :) Temat do zamknięcia :)