Witam.
Z kumplem wymienialiśmy zimeringi, łożyska w przekładni, sprężynki na sprzęgle oraz rolki.
I chciałbym założyć sobie filtr powietrza sportowy (stożkowy) może nie sportowy ale żeby był stożkowy (agresywny głos) obecnie jeżdżę na seryjnym filtrze (plastik). Montowaliśmy wczoraj filter stożkowy, ale niestety nie szło go wyregulować na tym filtrze, zmniejszyliśmy nawet dysze, start miał niesamowity do 50km/h potem takie dławienie się "błooooo" i nie udało się przekroczyć granicy 50km/h na tym filtrze, ale zaznaczę że jest dużo mocniejszy na tym filtrze bo dostaje zapewne dużo dawkę powietrza ale nie potrafi przekroczyć 50km/h na plastiku jest słabszy na starcie ale śmiga 80-85km/h.
Otóż mam pytanie co zrobić aby on śmigał na filtrze stożkowym.?
Czy jeśli kupię filter stożkowy z osłoną czy możę to mieć wpływ i ograniczyć przepływ powietrza do gaźnika.? Czy też winna jest dysza w gaźniku.
Bo nie mam pojęcia co zrobić aby osiągnać na tym filtrze takie osiągi jak na tym plastiku, a wiem że na stożkowym lepiej śmiga niż na plastiku.
czekam na wasze odpowiedzi i co mi doradzicie
Z kumplem wymienialiśmy zimeringi, łożyska w przekładni, sprężynki na sprzęgle oraz rolki.





czekam na wasze odpowiedzi i co mi doradzicie
