Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak możliwośći wejscia do samochodu, centralny zamek

11 Mar 2012 18:41 1386 7
  • Poziom 9  
    Hej

    Mam opla astre f z centralnym fabrycznym zamkiem, pewnego dnia zablokowały się prawe drzwi pasażera. Kluczykiem nie chce przekręcić zamka, centralny otwiera wszystkie zamki prócz tego, a na dodatek nie można ich też otworzyć przez wyciągnięcie tego czegoś co wystaje z drzwi. Przez to nie mogę dostać się do centralki ani zdjąć boczka drzwi.

    Doradźcie co mam zrobić.
  • Poziom 11  
    Witaj
    Na początek sprawdż kable podłączeniowe - morze impuls nie dochodzi do mechanizmu ale najprawdopodobniej trzeba bedzie wymieniś sterownik na umiwersalny - nieraz jest tak że działają wszystkie drzwi a jedne trzymają
  • Poziom 9  
    Gdzie mam sprawdzić te kable bo jestem ciemny?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeszcze bo nie napisałem jak chce otworzyć drzwi przez wyciagniecie bolca to czuje opór jak by sprężyna jakaś go trzymała.
  • Poziom 11  
    na przejściu pomiędzy blachą a drzwiami może sie jakiś przetarł ( od strony zawiasów )

    Moderowany przez CameR:

    Przy zamkniętych drzwiach?
    Reg. 3.1.11. (10.2, 10.7, 12) Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • Poziom 9  
    Tylko że nie mogę drzwi otworzyć, da się to zrobić bez otwierania?
  • Poziom 43  
    Podjedź do chłopaków na Kraszewskiego 31, zrobią i nie zapłacisz dużo. Masz zaryglowany zamek i trzeba trochę doświadczenia żeby go otworzyć bez niszczenia czegokolwiek
  • Poziom 9  
    Dzięki, jutro podjade
  • Poziom 33  
    No panowie co do montażu tam uniwersalnego siłownika to nie tak halo.Tam jest rygiel i gdy założysz uniwersala to po zamknięciu oryginalnego zamka na rygiel palisz siłownik.Dosłownie palisz bo cały czas idzie prąd na silniczek siłownika i się topi.Wiem bo raz coś takiego zrobiłem i miałem nauczkę.Tylko oryginał by chodziło.No a faktycznie nie doczytałeś bo kolo ma zamknięte drzwi. :D :D :D