Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Modem Huawei E 173U-2 i Aero2

11 Mar 2012 21:20 4785 8
  • Poziom 36  
    Witam modemy dotąd pracujące bez problemu z karta Aero2. Jeden nieużywany przez dwa tygodnie, do momentu gdy użytkownik pierwszego zgłosił problem (dwa dni temu).
    Modem przestał się nagle łączyć miga jedynie zielona dioda, drugi modem po sprawdzeniu (druga karta) zachowuje się teraz tak samo. Testowano na różnych komputerach, w oprogramowaniu oryginalnym modemu (brandowany PLAY) oprogramowaniu niebrandowanym Mobile Partner, oprogramowaniu TopNet Info, oraz przy ręcznej konfiguracji połączenia telefonicznego. Wypróbowano metodę z wymuszaniem pasma 900, w jednym zmieniłem oprogramowanie na niby rozwiązujące problem z połączeniem dla tych modeli.
    Sygnał nadajnika na poziomie 90% w momencie próby połączenia błąd "Brak odpowiedzi".

    Czy ktoś spotkał się może z takim przypadkiem.

    PS. Nie otrzymałem żadnej informacji na podane adresy mailowe np: o deaktywacji kart.
  • Poziom 30  
    Może już blokują urządzenia wolniejszej klasy, simy Aero zostały sprawdzone w modemie zgodnym z klasą 10 ?
  • Poziom 36  
    W takim wypadku powinni poinformować, wcześniej poprzez wiadomośc email na podany adres.
  • Poziom 30  
    Ale oni odrzucają połączenie z tym wolnym modemem a nie dezaktywują sima bo już z żadnym modemem byś się nie połączył, ja tak myślę a ktoś inny zinterpretować to może inaczej.
  • Poziom 9  
    też mam podobny problem -może ktoś pomoże specjalnie kupiłem taki modem już drugi,aby obsługiwał tą sieć.
  • Poziom 36  
    Według relacji użytkownika pierwszy modem (ten ze zmienionym firmware) dzisiaj zalogował się. Nie potwierdzę dopóki sam nie zobaczę, ale w takim wypadku wskazywałoby to na problemy po stronie BTS dostawcy.
  • Poziom 9  
    wystarczy utworzyć nowy profil i wszystko ja się połączyłem dziś
  • Poziom 15  
    Możliwe że tu znajdziesz odpowiedź na swój problem.
    jdtech.pl
    Ja łączę się bez problemu i mam brandowany modem PLAYa E173u-2 oraz nową kartę SIM wydaną na początku marca.

    PS Przypominam o prawidłowym APN: darmowy
  • Poziom 36  
    Problem leżał po stronie dostawcy.