Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

dostałem używany sprzęt hifi - co zostawić co nie

bojabango 12 Mar 2012 00:18 2895 8
    bojabango
    Level 2  
    Witajcie!

Na wstępie - chciałem podziękować wszystkim użytkownikom tego forum bo czytam je już od kilku lat i zawsze znajdowałem tutaj wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. To chyba jedno z najlepszych forów polskiego internetu!

Jestem początkującym fanem hifi. Miałem już jeden zestaw (za jakieś kilkaset złotych wszystkie komponenty i i tak grało to lepiej niz moja stara 'wieża') z ktorego byłem dosyć zadowolony.

Ostatnio dostałem od wujka głośniki HECO Superior 840
    http://www.hifi-wiki.de/index.php/Heco_Superior_840

Odtwarzacz Denon DVD-1930
    Radio Onkyo T-9990
    Odtwarzacz CD Sony CDP-X202ES

bez wzmacniacza. Wzmacniacz póki co mam Philips FR751

I teraz pytanie - co dalej?

mój pokój to 3,5x5m głośniki stoją przy mniejszej ścianie. słucham trochę radia ale najwięcej CD. zależy mi na dobrej jakości dźwięku.

nie potrzebuje dwóch odtwarzaczy - pozbyć się odtwarzacza sony i zostawić tego denona jako odtwarzacz CD? czy lepsze będzie to sony?

najfajniej by było chyba zamienić to radio onkyo 9990 i tego philipsa na jakiś porządny amplituner.... tylko z tego co widze na forum to lepsze są te starsze wzmacniacze? więc może lepiej kupić porządny wzmacniacz a radio zostawić albo zamienić na troche tańsze?

mam okropny mentlik w głowie i nie potrafie podjąc racjonalnej decyzji co z tym dalej, brakuje mi osłuchania się (od 2 tygodni szukam na forum inspiracji ale im wiecej czytam tym mniej rozumiem) i dlatego bardzo proszę Was - specjalistów od hifi o pomoc :)

3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    Proszę poprawić.
    (dj-MatyAS)
    Uzytkowinik19
    Level 38