Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technics sc-ch570 + subwoofer aktywny

preston81 13 Mar 2012 17:05 9193 32
  • #1 13 Mar 2012 17:05
    preston81
    Poziom 8  

witam kompletnie nie znam sie na sprzęcie posiadam wieżę Technics sc-ch570 z 5 głośnikami 2 duże kolumny ,głośnik centralny +2 satelity, chciałbym podłączyć taki subwoofer aktywny http://allegro.pl/subwoofer-active-samsung-300-w-new-gwara-i2202355684.html

czy takie połączenie jest w ogóle możliwe? pod co to podpiąć? i czy to w ogóle będzie jakoś działać??

proszę o pomoc i nie śmiać się jeśli coś źle napisałem lub źle dobrałem suba nie znam się i szukam pomocy dzięki z góry

0 29
  • Sklep HeluKabel
  • #2 16 Mar 2012 18:10
    marcin.waski
    Poziom 23  

Subwoofer fajny i prawdopodobnie będzie się nadawał. Wszystko zależy od tego, czy Twoja wieża ma wyjście oznaczone jako Subwoofer / Woofer lub LFE. Nie mogę nigdzie znaleźć darmowej instrukcji obsługi lub odpowiednio dobrego zdjęcia na którym pokazano by cały tył ze złączami tego modelu. Sprawdź więc samemu lub wstaw zdjęcie - ułatwi to dalsze oględziny.

0
  • #3 16 Mar 2012 18:39
    preston81
    Poziom 8  

dzięki za zainteresowanie , ponoć nie można podłączyć ale nie ma jakiegoś innego sposobu niż amlituner? bo takowy muszę nabyć jeśli chcę tego suba tam podpiąć?
    Technics sc-ch570 + subwoofer aktywny Technics sc-ch570 + subwoofer aktywny

Żle zamieszczony załącznik skasowano!
    [_P_]

0
  • #4 16 Mar 2012 20:08
    marcin.waski
    Poziom 23