Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung SCX-4725FN nie działa skaner

cichy999 14 Mar 2012 11:08 2602 5
  • #1 14 Mar 2012 11:08
    cichy999
    Poziom 20  

    Witam!!!

    Mam dziwny problem z samsungiem SCX-4725FN a mianowicie.
    Drukarka świeci na wyświetlaczu "rozgrzewanie zaczekaj", silnik kręci ok 1min, potem przestaje kręcić ale dalej jest komunikat.
    Niby wygląda jakby uszkodzony był fuser lub sterowanie fusera, ale o dziwo można normalnie drukować. Wydruk jest ładny, nic nie rozmazuje. Więc fuser wygląda ok.
    Nie można nic kserować
    Nie można puścić strony testowej z menu.
    Czyściłem skaner - nic nie dało.
    Co może być uszkodzone?? Płyta zasilacza, formater??
    Miał ktoś podobny problem??

    0 5
  • #2 18 Mar 2012 21:08
    xxx-xxx001
    Poziom 10  

    Cześć, mam identyczny problem z tą drukarką. Udało ci się coś wymyślić? Może razem rozwiążemy jakoś ten problem?

    0
  • #3 18 Mar 2012 21:10
    cichy999
    Poziom 20  

    Niestety nie. Nie miałem nic na podmiankę wiec nie mogłem dokładnie określić problemu.

    0
  • #4 20 Mar 2012 21:46
    xxx-xxx001
    Poziom 10  

    Zrobiłem pewne postępy. Jak na początkującego przystało metodą prób i błędów.

    Wczoraj wieczorem działała super. Uruchamiała się i od razu drukowała i kserowała. Problem musi być mechaniczny skoro raz działa a raz nie. Myślę, że mogła się w niej obluzować jakaś taśma lub powstały zimne luty.

    Dzisiaj już nie chce tak drukareczka współpracować. Uruchamia się z błędem o którym pisałeś. Okryłem jednak sposób jak wyłączyć ten komunikat. Kiedy włączymy faksowanie (ważne żeby zadziałał skaner) trzeba podać mu jakiś silne światło np. silną latarkę. Wtedy zmienia kolory (RGB) dojeżdża do końca i drukarka zaczyna współpracować. Niestety kopie mimo, że się wykonują, wychodzą czyste...

    Pomożesz mi wyciągnąć z tego jakiś wnioski?

    PS Udało się wydrukować raport (system info), czy jest potrzebny? Mogę dodać jego skan.

    EDIT:

    Skany również się wykonują, ale obraz jest idealnie biały.

    0
  • #5 21 Mar 2012 10:06
    cichy999
    Poziom 20  

    Nie mam już tej drukarki wiec nie mogę Ci pomóc.
    Spróbuj rozebrać skaner i go dokładnie wyczyścić, może problem jest w tym wskaźniku bieli co jest na szybie pod spodem.

    0
  • #6 21 Mar 2012 12:56
    tracer_as
    Poziom 19  

    Miałem problem typu, że wychodziły puste kartki podczas kserowania i problemem była taśma (biała), która łączy skaner z płytą. Wina leżała po mojej stronie, bo podczas wsuwania tej taśmy podwinęły się ścieżki w taśmie.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo