Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot206 1.1 benzyna nierówne obroty silnika

15 Mar 2012 18:39 9997 11
  • Poziom 20  
    Auto Peugeot 206 1.1 benzyna sterownik silnika Magneti Marelli na 3 wtyczki, po odpaleniu obroty silnika sięgają poziom ok 4 tys,po chwili spadają do ok 2 tys i falują między 2tys a 3tys.wstępna diagnoza to silnik krokowy przerwa zwarcie do plusa ,wtryskiwacz 1 cylindra zwarcie do plusa i następne 3 to samo co ciekawsze po odłączeniu silnika krokowego to samo czyli przerwa zwarcie do plusa,okablowanie sprawdzone,przypuszczam uszkodzenie sterownika,
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Podstawiłem pomogło na tyle ze zgasił kontrolkę, ale obroty nadal wariują
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 20  
    Dodam że Peugeot jest to 2001 r .p krajowy,od początku jakiś pechowy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Po podłożeniu cewki dzisiaj od sprawnego 206 błędy wtryskiwaczy poginęły , ale zostały 2 błędy :usterka regulacji biegu jałowego i silnik krokowy przerwa lub zwarcie do plusa mimo podłożenia sprawnego silnika,auto podłączane testerem Delphi DS 150 ,okablowanie sprawdzone według schematu,więc raczej stawiam na sterownik gdyż jak ktoś już kiedyś wspomniał padały w nich drivery sterujące silnikiem krokowym ,jutro będę miał cały zestaw do podłożenia więc się okaże , dziękuję za podpowiedzi i zainteresowanie tematem

    Dodano po 3 [minuty]:

    Dodam że cewka była zakładana i była to jakaś podróbka może się mylę ale to ona mogła sprawić tyle problemów w sieci
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Tak to bywa jak ktoś zakłada to co najtańsze,jeszcze raz dzięki za podpowiedz
  • Poziom 12  
    Witam trafił do mnie 206 1.1 marelli HFX właśnie z falowaniem obrotów i błedami o zwarciu wtrysków 1,2,3,4 i błądy z wysterowaniem tych wtrysków.(testowałem delphi z planetem nie chce sie połaczyć z silnikiem)
    po całym dniu pracy czyli:
    -podmiana wiązki na silniku
    - 2x podmiana brązowego przekaźnika na odwrocie blachy od mocowania kompa
    -podmiana 4 wtrysków wraz z gumową wtyczką na 4 wtryski wtryski uzywane 75 tys.km.
    -podmieniona krokówka
    -sprawdzone wizualnie swiece
    -podmieniona cewka 2 razy uzywka( mozliwe ze trzeba nówke założyć i zobaczyć)
    -podmienione 2 komplety bsi ,kluczyk ,komputer silnika

    I po wymianie ostatniego kompletu bsi ,kluczyka i komputer ,nie pamiętam czy cewki tez 3 nie podmieniłem silnik ciągle faluje nieregularnie, izostał 1 bład jak przygazuje tak lepiej pokazuje :
    wtryskiwacz 1 zwarcie do plusa
    wysterowanie wtryskiwacz cylinder 1 .

    z tego co wyczytałem to w tym silniku jak pokazuje ze błedy z wtryskami to trzeba cewke wymienić.sprawdze jeszcze kilka jutro i podmienie swiece z 1 na np.3 sprawdze kompresje i lukne na wałek bo juz mi sie pomysły kończą .
    jeszcze jedno ciśnienie w kolektorze na wolnych 409mb jak przygazuje to spada nie powinno być odwrotnie?(nie podpięty filter)

    Dźień drugi
    wymiana cewki i brak błedów związanych ze zwarciem wtrysków, problem tkwił we wiążce na silniku i cewce teraz błedów nie ma ale wciąż nierówno pracuje silnik i nie wiem jak to naprawić bo błedów nie ma.,ciśnienie sprawdzone od 15 do 16 barów. wymienione w aucie wszystko oprócz przepustnicy i czujnika połozenia wału.
    rozkladam ręce ...może ktoś coś podpowie