Witam ! Panowie posiadam Karcher model HDS 995 . Karcher wyświetla błędy na wewnętrznym wyświetlaczu : (każda linijka wyświetlala się po przyciśnięciu przycisku )
h 251
H 175
D 2
6 252
7 117
8 82
9 91
A 5282
65282
C5527
Wymieniłem na nowe dysze , przewody do elektrody , elektrodę , filtr wody i paliwa na nowe . Uszkodzoną pompkę paliwa również wymieniłem na nową . Sprawdziłem czujnik paliwa jest ok. . Niestety karcher nadal nie grzeje mi wody a na przednim panelu świeci się dioda SERWIS . Spróbowałem usunąć błędy przyciskając przycisk reset po 7s na każdej linijce i karcher wyświetla teraz :
h 251
H 175
D 2
6 0
7 0
8 0
9 0
A 5282
65282
C5527
Serwis nadal się pali . To co udało mi się ustalić to , iskra na elektrodach po przyciśnięciu lancy jest bardzo dobra , ciśnienie karcher również ma bardzo dobre , wentylator działa , niestety pompka paliwa nie podaje paliwa , Elektrozawór na pompce paliwa jest sprawny . Po rozkręceniu elektroniki karchera wydaje się być ona sprawna , brak widocznych uszkodzeń elektroniki . Po ręcznym załączeniu przekaźnika na płytce elektroniki odpowiedzialnego za pompkę paliwa , karcher odpala . Niestety na piny załaczające przekaźnik nie dochodzi napięcie . Co w takim razie może odpowiadać za odblokowanie elektrozaworu pompki paliwa ? I jak usunąć diodę serwisu ?
h 251
H 175
D 2
6 252
7 117
8 82
9 91
A 5282
65282
C5527
Wymieniłem na nowe dysze , przewody do elektrody , elektrodę , filtr wody i paliwa na nowe . Uszkodzoną pompkę paliwa również wymieniłem na nową . Sprawdziłem czujnik paliwa jest ok. . Niestety karcher nadal nie grzeje mi wody a na przednim panelu świeci się dioda SERWIS . Spróbowałem usunąć błędy przyciskając przycisk reset po 7s na każdej linijce i karcher wyświetla teraz :
h 251
H 175
D 2
6 0
7 0
8 0
9 0
A 5282
65282
C5527
Serwis nadal się pali . To co udało mi się ustalić to , iskra na elektrodach po przyciśnięciu lancy jest bardzo dobra , ciśnienie karcher również ma bardzo dobre , wentylator działa , niestety pompka paliwa nie podaje paliwa , Elektrozawór na pompce paliwa jest sprawny . Po rozkręceniu elektroniki karchera wydaje się być ona sprawna , brak widocznych uszkodzeń elektroniki . Po ręcznym załączeniu przekaźnika na płytce elektroniki odpowiedzialnego za pompkę paliwa , karcher odpala . Niestety na piny załaczające przekaźnik nie dochodzi napięcie . Co w takim razie może odpowiadać za odblokowanie elektrozaworu pompki paliwa ? I jak usunąć diodę serwisu ?