Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Subwoofer aktywny, stx 25/150/8ss, budowa subwoofera aktywnego

Placus 17 Mar 2012 23:08 2250 5
    Placus
    Level 9  
    Witam
    Mam głośnik 25/150/8 ss, obliczyłem do niego obudowę 36x36x36 czyli ok 45 litrów.Strojony na 35 hz (br długość 20 cm średnica 8 cm) I chciałbym zbudować subwoofer aktywny, bo w amplitunerze(yamaha rx-300) nie mam możliwości podłączenia subwoofera to dobrze by był gdyby było wejście na dwie kolumny Pioneer Prologue 70 i wyjście do amplitunera(ew. jeżeli była by taka możliwość podpięcia do karty dźwiękowej 5.1w komputerze pod kolor czarny jak sie nie mylę). Ma być to zestaw 2.1 . Chciałbym żeby miał regulacje Hz i głośności subwoofera. Jako że jestem laikiem, prosiłbym o linki i wypisanie części potrzebnych do tego, wliczając radiatory i potencjometry itp.
    A jeżeli chodzi o wymiary obudowy, to chyba potrzeba by było zwiększyć litraż bo wzmacniacz będzie zajmował trochę miejsca. Więc prosiłbym o ładne opisanie wszystkiego :)

PS.
    Przeglądając tematy nie natknąłem się na taki jak mój, i taki który mógłby mi w jakikolwiek sposób pomóc. Także proszę o łaskę :D
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    Placus wrote:
    gdyby było wejście na dwie kolumny Pioneer Prologue 70 i wyjście do amplitunera(ew. jeżeli była by taka możliwość podpięcia do karty dźwiękowej 5.1w komputerze pod kolor czarny jak sie nie mylę)
    Tego zdania niestety nie rozumiem. Co ma być źródłem ? Wyjście na amplituner ? Nie odwrotnie ?
    Placus wrote:
    Chciałbym żeby miał regulacje Hz
    Tzn ? Chcesz regulować częstotliwość cięcia filtru ?
    Placus wrote: