Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes A140 Silnik nie wchodzi na obroty-dławi się lub gaśnie

19 Mar 2012 12:33 19858 6
  • Poziom 8  
    Jestem zupełnym laikiem. W trakcie jazdy silnik zaczął nierówno pracować, wciśnięcie pedału gazu nie dawało żadnego rezultatu. Silnik zgasł. Teraz po włączeniu zapłonu silnik pracuje nieregularnie, często gaśnie lub pracuje na minimalnych obrotach. Po wciśnięciu gazu dławi się i gaśnie. O przejechaniu choćby metra nie ma mowy. Próbowałem "poruszać" przewodami, wtyczkami przez chwilę wszedł na wysokie obroty, a następnie jak wyżej. Samochód jest unieruchomiony, a ja nie mogę pojechać nim do diagnosty (na komputer). Dzięki.
  • Poziom 39  
    Uszkodzeniu uległ przepływomierz powietrza, niestety tutaj jest zintegorowany ze sterownikiem silnika.
  • Poziom 12  
    witam

Mam wlasnei A klase 160 benzyna, i mam bardzo podobny problem. odpalam samochod chodzi elegancko, dodaje gazu i zaczyna sie dlawic, strzelac, nie ma opcji zeby wjechac nawet na lawete. Wyszlo tak ze auto mialo strzelony lanuch rozrzadu. no i wyskakuja bledy polozenia walu, poziomu oleju, i wlasnie miedzy innymi przeplywomierz.

Moze byc tak ze wlasnie uszkodzil sie sterownik z przeplywomierzem i robi taki balagan?

Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    A jaki dokładnie jest błąd dot. przepływki?
  • Poziom 12  
    U mnie miał tylko jałowe obroty ale to było spowodowane tym że był naprawiany silnik i nie podpięli czujnika położenia wału, i wychodziły takie farmazony.
  • Poziom 20  
    Raczej bez czujnika położenia wału auto nie odpala, brak czujnika położenia wałka rozrządu może powodować takie efekty. Poleciłbym podpięcie się pod komputer diagnostyczny SD i sprawdzenie, bo może to być problem z cewką lub świecami. Dobry diagnosta powinien to wykryć.
  • Poziom 12  
    Witam