Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy warto wymienić przewód w antenie CB(Teddy antena ML 145 President)

s4nch3z 19 Mar 2012 16:06 5033 8
    s4nch3z
    Level 2  
    Witam,

Zakupiłem i zainstalowałem zestaw CB (Teddy + antena ML 145 President). zestaw dostrojony samodzielnie działa bez zarzutów. Przy zakupie kabla do kolejnego zestawu sprzedawca renomowanego sklepu naprowadził mnie na zakup kabla typu h155 zatem zrodził się pomysł wymiany okablowania wyżej wymienionej instalacji. Tak się składa że fabryczny kabel anteny Presidenta to także RG58 więc aby wymiana miała sens też kwalifikuje się do wymiany.

Chciałbym się Was zapytać czy jest sens podejmować się całej wymiany?
    Czy różnica w jakości i zasięgu znacznie się zmieni?
    Czy po wymianie kabli nie okaże się że to było bez sensu, bo np. konstrukcja anteny i tak ograniczy ostatecznie parametry?

Jestem kompletnym laikiem więc proszę o w miarę nieskomplikowane odpowiedzi.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    User removed account
    User removed account  
    telbod
    Level 31  
    Szkoda czasu i pieniędzy.
    SP5IT
    VIP Meritorious for electroda.pl
    "Oryginalne" kable przy podstawach magnetycznych czy sprzedawane w komplecie z antenami to w większości przypadków złom. Dlatego warto wymienić. Czy na H155? Wg mnie RG58/U starczy w zupełności. Tylko porządny, miedziany, nie jakiś chiński syf.
    Michał
    mickemaster
    Level 27  
    Przy cenie H155 inwestycja kilkunastu zł na pewno nie zaszkodzi.
    gregorio27
    Level 31  
    Quote:
    Jestem kompletnym laikiem więc proszę o w miarę nieskomplikowane odpowiedzi.
    A ja stwierdzę że przyniesie więcej szkody niż pożytku. Inna sprawa że przy ogólnej trwałości anten po pewnym czasie będzie dobry kabel bez dobrej anteny :D Gra jest warta świeczki przy problemach i walce z zakłóceniami w niektórych "dużych" autach.
    s4nch3z
    Level 2