Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Polar PWA 620 A łożyska.

P.Knysak 20 Mar 2012 09:07 5636 13
  • #1 20 Mar 2012 09:07
    P.Knysak
    Poziom 7  

Od jakiegoś czasu strasznie buczy podczas pracy, postanowiłem pozaglądać do środka i zauważyłem wyciek z łożyska. Pewnie nie obejdzie się bez wymiany, jestem amatorem a chciałbym zrobić to sam :-) poniżej daje fotografię miejsca wycieku i chciałbym o ukierunkowanie naprawy ( jakie łożyska, jak do tego podejść ), dziękuję !!

Pralka Polar PWA 620 A łożyska. Pralka Polar PWA 620 A łożyska.

Po odkręceniu pokrywy wygląda to tak :

Pralka Polar PWA 620 A łożyska. Pralka Polar PWA 620 A łożyska.

Łożysko całkowicie zużyte ,aż plastik obudowy mocujacej przytopiony, chodzi mi o to czy przy samym bebnie wszytsko wyglada ok, żadnej dziury nie raczej nie widać. Jest tam jakaś gumka ( uszczelka ) nie wiem czy jest to część dobra i wymienialna.

0 13
  • #2 20 Mar 2012 21:34
    ro_bo
    Poziom 2  

Po demontażu łożysk (bo jest ich 2szt.) na ich pierścieniach powinny być symbole a jak nie będzie to wystarczy pomierzyć lub zanieść stare albo to co z nich zostanie do sklepu.
    proponował bym kupować te z górnej półki to dłużej będą pracować.
    A ta ^gumka^ to uszczelniacz to dzięki niemu woda nie wylewa się z bębna koniecznie musi nowy.
    Jeżeli chodzi o demontaż to własna wola ble byś tylko nie rozwalił bębna,gorzej z montażem tu wszystko musisz solidnie wyczyścić i uważać żeby nie uszkodzić osłon łożysk bo znowu się wyleją a i uszczelniacz musi być założony dobrą stroną (zwróć uwagę jak był zamontowany jak go będziesz wyciągał)
    Miłej pracy :-)

Moderowany przez ROBSON33:

ro_bo napisał:
    Po demontażu łożysk (bo jest ich 2szt.) na ich pierścieniach powinny być symbole a jak nie będzie to wystarczy pomierzyć lub zanieść stare albo to co z nich zostanie do sklepu.