Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagłośnienie Liczenie , dobór , marka wybór.

Tomekvr6 20 Mar 2012 17:18 2313 18
  • #1 20 Mar 2012 17:18
    Tomekvr6
    Poziom 7  

Witam wszystkich zaraz na wstępie napisze że jestem zielony w sprawach sprzetu i parametrów i prosze was o odpowiedz i pomoc w doborze Sprzetu:)
    A więc tak:
    -Mam Radio Kenwood Kenwood KDC-W3041
    Moc wyjściowa maks. 4 x 50 W

4x Głosniki Pionner TS E2090
    Moc 250W Max
    To ma Grać w Ibize II

I teraz do was pytanie do was jaki wzmacniacz wybrać do 500 zł , chce jeszcze do tego dokupic skrzynie basową.
    Jakby ktoś mogł to jeszcze mogły opisać tak na szybko jak liczyć te prametry na co patrzeć na moc w RMS czy Max. I jak to wszystko dobierać.
    Serdecznie Dziekuje za pomoc POzdrawiam:)

0 18
  • Pomocny post
    #2 20 Mar 2012 18:00
    Zenek1988
    Poziom 28  

Tak na szybko to mogę napisać że najlepiej jak moc wzmacniacza rms jest większa niż moc głośników rms. Wtedy wzmacniacz ma większą kontrolę nad głośnikami. Moce max to czysty marketing. Te głośniki na twoim miejscu sprzedałbym i kupił jakiś zestaw odseparowany na przód do tego wzmacniacz 4-kanałowy i tak jak piszesz później suba. Za 500 zł jak poszukasz wśród używanych wzmacniaczy to już znajdziesz konkretny sprzęt. Jednak może być lekki zgrzyt bo radio ma tylko 1 parę rca a do obsługi 4-kanałówki potrzebne są 2 pary. Da się wprawdzie podłączyć wszystko pod 1 parę ale nie będziesz miał możliwości regulacji suba i przodu oddzielnie. W przypadku 2 par możesz regulować niezależnie głośność suba(w radiach bez obsługi suba faderem a w tych które mają obsługę suba to przeważnie jest jeszcze dodatkowa regulacja głośności suba jak i dodatkowe ustawienia).

0
  • #3 20 Mar 2012 18:00
    Sarever
    Poziom 19