Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitshubishi Carisma 1,9 TD, ciśnienie w przewodach nadmiarowych

pszczoladaniel 21 Mar 2012 08:42 1825 4
  • #1
    pszczoladaniel
    Level 9  
    Witam,

    Posiadam Mitsubishi Carismę 1,9TD z 1997r. i ostatnio zauważyłem, że mam mokrą całą miskę olejową. Początkowo myślałem, że cieknie mi olej z uszczelki, ale szybko wyeliminowałem tą możliwość. Okazało się, że w przewodach nadmiarowych robi się duże ciśnienie podczas obciążenie silnika i spadają one z króćców, co jest powodem cieknięcia ropy po silniku aż na miskę olejową. Próbowałem kilkakrotnie założyć przewody z powrotem ale po chwili było to samo.
    Błagam pomóżcie, ponieważ mam już cały silnik mokry z ropy wylatującej z wężyków i nie mogę jeździć.
    Poza tym samochód pali i jeździ bez problemów.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    jaek1970
    Level 16  
    Nie wiem jak jest w Carismie jednak miałem przypadek w mercedesie C 200 z pompa Lucas spadały ciągle przewody przelewowe - wymieniliśmy na cięte z metra GATES i dalej spadały - sprawę rozwiązał zakup orginalnych przewodów w Daimler .Cena sporo wyższa bo około 260 zł ale skutek był i jest dobrze.
    Napisz jaka jest tam pompa wtryskowa .
    I może sprawdz drożność przewodu przelwowego do filtra lub całego przelewu do zbiornika.
  • #3
    dizba
    Level 32  
    Normalny przewód przelewowy ma 3 mm średnicy. Ale można kupić 2.8 mm.
    W Opolu na Pogodnej 20 masz Diesel Kompleks. Jak nie mają, to zamów, niech ściągną z J.R.Motors Services.
  • #4
    Mirek.tok
    Level 19  
    Coś masz z przewodem odpływowym do zbiornika pewnie gdzieś zagienty -tam nie powinno być żadnego ciśnienia
  • #5
    pszczoladaniel
    Level 9  
    Dzisiaj sprawdziłem dokładnie przewody i okazało się że był zatkany przepływ na pierwszym wtrysku od pompy. Po przeczyszczeniu wszystko działa jak trzeba.
    Dziękuje wszystkim za pomocne wskazówki