Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T5 '06 - przestał działać centralny zamek

21 Mar 2012 22:23 12214 22
  • Poziom 8  
    Witam.
    W moim VW T5 przed tygodniem sypnął się centralny zamek. Na początku przestał działąć i w module komfort pod fotelem pasażera coś rzęziło, później w ogóle zamilkło a po wciśnięciu w pilocie przycisku otwierania drzwi zapalały się kierunki i wyłączyć je mogłem tylko poprzez zdjęcie klemy (-). Mam moduł komfort 7H0 959 433 B i byłem przekonany, że on poleciał więc kupiłem używany na Allegro jednak ten też nie działą. Jaka może być inna przyczyna? Czy VAG wykaże uszkodzony moduł jak podłączę? Możliwe, że ten kupiony też jest zepsuty, będę go na początek reklamował. Będę wdzięczny za jakieś sugestie.
  • Poziom 28  
    Witam podepnij dobrego Vaga i w module komfortu powinienes sprawdzic blad,sprawdz dokladnie bezpieczniki i matke od zamka czy nie robi zwarcia oczywiscie sprawdz wtyk od komfortu pod wzgledem sniedzi i nadpalen.Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Będę wdzięczny za info a pro po matki od zamka? Gdzie tego szukać?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeżeli nie mam póki co żadnego Vaga ile trzeba wydać na dobry? Będę wdzięczny za jakiś link, kontakt gdzie taki nabyć.
  • Poziom 28  
    Witam matka jest w drzwiach kierowcy (milego sciagania tapicerki) a Vaga czyli interfejs kupisz w Viaken .pl program na necie lub od nich .Pozdrawiam
  • Admin grupy Samochody
    Mase sprawdz porządnie przy module komfortu.Zasilania też.''Matkę'' zostaw w spokoju-to nie ta technologia.
  • Poziom 28  
    Witam. Zajrzyj na forum OBD 2 tam zakupisz też odpowiedni sprzęt. Uszkodzonego sterownika nie będzie widział już VAG. Jak działa ale są błędy to też je ustalisz. Beż sprzętu możesz sprawdzić samo złącze czy nie jest tam zielono. Na dwóch grubszych zaciskach ma być napięcie i masa. Kable w gumie przy drzwiach też możesz sprawdzic. Pozdrawiam.
  • Poziom 36  
    Zgnilizna z wiązki na podłodze , jak B-5 ot co
  • Poziom 8  
    guard10 napisał:
    Witam matka jest w drzwiach kierowcy (milego sciagania tapicerki) a Vaga czyli interfejs kupisz w Viaken .pl program na necie lub od nich .Pozdrawiam

    hej mam transportera z 2005 i podobno wysiadł moduł komfortu , możesz napisać cos o demontażu tapicerki ?? można cos połamać ?? czy tylko te dwie śruby od spodu i tyle ??
    z góry dzieki za pomoc
  • Admin grupy Samochody
    A gdzie kolega szuka modułu komfortu?
  • Poziom 8  
    no podobno jest w drzwiach kierowcy (myle się ??) , jest to zwykła wersja towarowa wiem że w osobówkach jest pod dywanem kierowcy

    Dodano po 38 [minuty]:

    ok juz mam pod fotelem pasażera bliżej kierowcy , a takie pytanie , czy w drzwiach jest tez jakiś sterownik ?? u mnie problem wyglada tak że nic nie działa w drzwiach kierowcy , tzn. sterowanie lustrami i opuszczanie szyb , od strony pasażera szyba dziala , mial ktos taki przypadek ???
  • Poziom 8  
    Jeszcze nie sprawdzalem ,jakos sie nie moge zebrac
  • Poziom 7  
    Witam. Mam ten sam problem z zamkiem centralnym w vw t5 co kolega rafal_sta mianowicie zamek z pilota nie działa kierunki się palą i mozna je tylko wyłączyć przez zdjęcie klemy. prosze o pomoc.
  • Poziom 23  
    Sprawdziłeś to co jest napisane wyżej?
  • Poziom 7  
    sprawdziłem bezpieczniki
    co jeszcze
  • Poziom 23  
    Jakaś diagnoza komputerem była?
  • Poziom 7  
    jeszcze nie
    a bez tego się nic nie da zrobić?
  • Moderator Samochody
    roberthad napisał:
    jeszcze nie
    a bez tego się nic nie da zrobić?


    Można szukać, wróżyć a tak przynajmniej masz jakiś podkład.
  • Poziom 7  
    a czego mogę si e spodziewać?
  • Moderator Samochody
    roberthad napisał:
    a czego mogę si e spodziewać?


    Wszystkiego :)
    Nie da się tak powiedzieć, wiadomo są typowe usterki ale nie powiedziane, że i u Ciebie.
  • Poziom 12  
    Jeżeli centralny zamek nie działa i świecą się kierunki to skorodowało główne zasilanie prądowe idące do sterownika komfortu pod siedzeniem pasażera. Skorodowane połączenie prądowe jest we wiązce elektrycznej w odległości ok 15 cm od sterownika.
  • Poziom 13  
    nalezy zdemontowac siedzenie pasazera rozciac wiazke z izolacji i tam na sprasowanym polaczeniu przewodu zasilajacego modul jest poprostu zielono bardzo latwo to zauwazyc ,nalezy to skrucic i zlutowac przewody nie musimy podlanczasc pod komputer bledy nie wplywaja na prace modulu komfortu ale oczywiscie mozna je pokasowac
  • Poziom 7  
    Wielkie DZIĘKI! 15min. pracy i po sprawie dokładnie tam gdzie napisaliście. jeszcze raz dzięki.