Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka samojezdna John Deere - strzela z tłumika.

McSayan 23 Mar 2012 18:51 6950 9
  • #1 23 Mar 2012 18:51
    McSayan
    Poziom 8  

    Witam.
    Kupiliśmy traktorek taki jak poniżej:
    Kosiarka samojezdna John Deere - strzela z tłumika.Kosiarka samojezdna John Deere - strzela z tłumika.
    Kosiarka samojezdna John Deere - strzela z tłumika.Kosiarka samojezdna John Deere - strzela z tłumika.

    Z internetowych poszukiwań wnioskujemy, że jest to John Deere 100. Naklejka była lecz podczas malowania usunęliśmy ją i zamówiliśmy nową lecz nie było na niej napisane dokładnego modelu dlatego też proszę o potwierdzenie co to za model John Deere.
    Wiem, że silnik to B&S 8HP ponieważ po ściągnięciu obudowy było wyraźnie napisane.

    Posiadacie może kilka wskazówek co do ustawiania zapłonu? Wydaje mi się, że zapłon jest źle ustawiony ponieważ co jakiś czas strzeli w gaźnik i w ogóle nie równo chodzi.
    Zauważyliśmy, że takie coś (nie wiem jak to się nazywa ale wychodzi z silnika i samo sobie gazu dodaje) po odpaleniu chodzi sobie góra, dół i obroty silnika skaczą z wyższych na niższe.

    Co możemy z tym zrobić? Od czego zacząć? Iskra jest w porządku, gaźnika nie czyściliśmy.

    Mamy jeszcze jedno pytanie dotyczące ładowania akumulatora. Czy ten model posiadał takowe ładowanie i gdzie się znajduje jakaś prądnica itp?

    Jeśli ktoś coś na temat tego traktorka wie, to proszę pisać.

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Pozdrawiam Damian.

    1 9
  • #2 23 Mar 2012 21:56
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 24 Mar 2012 18:07
    McSayan
    Poziom 8  

    Cytat:
    Podaj dokładny model silnika, jest na osłonie kola zamachowego, prawdopodobnie nad świecą.

    Postaram się to jutro albo może jeszcze dzisiaj jak zdążę wstawić fotkę.
    Cytat:
    Zapłonu nie ustawia się.

    Dzięki.
    Cytat:
    Takie strzelanie w tłumik, może być spowodowane, na przykład, paliwem złej jakości.

    Na Shellu by mieni aż tak złe?
    Cytat:
    Zrób zdjęcia tej dźwigni regulatora, szczególnie jej połączenia z przepustnicą.

    Tak jak wyżej. Nie wiem czy się wyrobie ale postaram się jeszcze dzisiaj dodać.
    Cytat:
    Cewki ładowania, są pod kołem zamachowym.
    Reszta informacji i schemat instalacji jutro.

    Co do cewek to miałem wraz z tatą rozebrane koło zamachowe i żadnej cewki, a tym bardziej miejsca na taką nie było. Możliwe, że nie miał ładowania?
    Za schemat będę bardzo wdzięczny.

    Dzisiaj wkręciliśmy nową świecę i problem z tym, że sam sobie gazuje ustał i teoretycznie chodzi normalnie, lecz jak doda się mu mocniej gazu to strzeli sobie.
    Co może być?

    0
  • #5 24 Mar 2012 18:38
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 24 Mar 2012 19:55
    McSayan
    Poziom 8  

    Cytat:
    Strzela, tylko przy gwałtownym dodaniu gazu.

    Tak, tylko przy gwałtownym dodaniu gazu.

    0
  • #7 25 Mar 2012 11:22
    helena33
    Poziom 27  

    Na wałku rozrządu przy krzywce wydechowej znajduje się odprężenie, zmniejsza ono sprężanie w momencie rozruchu silnika. Po odpaleniu jest odsuwane siłą odśrodkową i nie bierze udziału w pracy silnika, chyba że jest stary olej jak smoła, i wszystko się przycina.
    Za mały luz zaworowy również będzie powodować, że odprężenie będzie działać podczas pracy silnika.
    Po dodaniu gazu, w większości silników jednocylindrowych B&S jest objaw strzału w tłumik i ja nie widzę w tym wielkiej usterki, po prostu dawka paliwa którą dostaje silnik nie jest przepalona na raz i dopala się w tłumiku.

    0
  • #8 25 Mar 2012 11:45
    McSayan
    Poziom 8  

    Cytat:
    chyba że jest stary olej jak smoła, i wszystko się przycina.

    Oleju wlaliśmy nowego. Wiesz ile tam wchodzi jednorazowo bo lejemy po trochu i musimy czekać aż się ustoi aby zmierzyć co i jak.

    Na razie z zaworami nie będziemy nic grzebać tylko przeczyścimy gaźnik. Świeca jak już wspomniałem jest nowa i wydaje się, że lepiej odpala.
    Przerwę między cewką zapłonową, a kołem zamachowym ustawiliśmy tak jak mi kolega z serwisu powiedział. (nie mogę do niego zawieźć silnika bo mieszka 230km ode mnie)

    Edit.

    Po złożeniu wszystkiego na wolnych obrotach jest ok.
    Jak damy mu gazu to przerywa.

    0
  • #9 25 Mar 2012 13:16
    helena33
    Poziom 27  

    A właściwie to jakie ma wysokie obroty to nie wiesz, bo powinny być w granicach 3000 - 3400 obr/min, nie większe, bo dysza główna nie jest przystosowana do takiego dawkowania.
    Sprężyna regulatora obrotów pracuje prawidłowo? Bo po dodaniu gazu powinna sterować przepustnicą gazu, tak samo regulator odśrodkowy, musi być ustawiony w prawidłowy sposób. Wałek przepustnicy gazu nie ma luzów w korpusie gaźnika? może ssać lewe powietrze.

    1
  • #10 25 Mar 2012 14:56
    McSayan
    Poziom 8  

    Dzięki za odpowiedz ale nie bardzo wiem gdzie mamy tego szukać.
    Masz jakieś fotki gdzie to wszystko jest albo jak do tego się dostać?

    Moje GG: 11655192. Jak byś mógł pomóc przez GG byłbym bardzo wdzięczny.

    1
  Szukaj w 5mln produktów