Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Speedport W500V Voip w HappyCall

23 Mar 2012 23:16 2099 6
  • Poziom 8  
    Korzystam na swoim Speedport W500V z sieci HappyCall.
    Nie miałem z tym operatorem od ponad roku problemu.
    Ostatnio od ok. trzech tygodni nie mogę odbierać połączeń przychodzących spoza sieci HappyCall. Mam sygnał dzwonka, a po podniesieniu słuchawki telefonu cisza, zaś w telefonie dzwoniącego jest sygnał, że ja nie odebrałem telefonu, nawet po podniesieniu przeze mnie słuchawki. W ten sposób nikt nie może się do mnie dodzwonić z zewnątrz. Sytuacja taka nie występuje jesli ktoś do mnie dzwoni z sieci HappyCall - wtedy jest OK.
    Jeśli chodzi o rozmowy wychodzące to nie mam problemu z dodzwonieniem się zarówno w sieci HappyCall, jak i poza sieć.
    Prosiłem o pomoc operatora HappyCall, ale do tej pory mimo ich różnych sugestii problem nadal istnieje.
    Osobiście uważam, że przyczyna leży po ich stronie - musieli coś u siebie zmienić, bo ja od roku czasu nic u siebie w routerze nie zmieniałem, posiadam trzy takie routery i na wszystkich jest ten sam problem.
    Mam pytanie czy ktoś z użytkowników sieci HappyCall przez router speedport W500V ma obecnie taki problem?
    Czy istnieje na to jakieś rozwiązanie?
    Jeśli problemu nie da się rozwiązać to jaki router wifi z voipem byście polecali do współpracy z HappyCall?
    Mam przeniesiony numer z TPSA do HappyCall i zależało by mi na pozostaniu u tego operatora.
    Inną opcja przy braku rozwiązania tego problemu to zmiana operatora, ale wtedy znowu musiałbym przenosić stary numer i nie wiem czy to jest możliwe po raz kolejny.
    Sprawdzałem tego speedporta w sieci halonet (na innym numerze) i nie ma problemu zarówno z wychodzącymi, jak i przychodzącymi rozmowami.
  • Poziom 1  
    ja mam identyczny problem , proszę o pomoc
  • Poziom 2  
    u mnie pap2t jak dzwonie z komórki na happycall to mnie słychać a w komórce nic ani sygnału.

    Hapycall poleca restart sprzętu co nie działa.

    Może ktoś też ma taki problem
  • Poziom 13  
    a ja mam pap2t-r w happycall i jest wszystko ok. Jestem bardzo zadowolony z uslug happycall
  • Poziom 1  
    Od tygodnia mam taki sam problem. Wygląda to na ich winę.
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Moja bramka to linksys SPA 2102. Brak dźwięku przy połączeniach przychodzących. Nie słychać nic ani w jedną ani w drugą stronę. Specjaliści z Happycall sobie z tym nie poradzili, więc proszę o pomoc jeśli ktoś rozwiązał już taki problem.