Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Satel - błąd po odłączeniu zasilania

Sineth 24 Mar 2012 12:29 14848 5
Optex
    Sineth
    Level 2  
    Witam wszystkich Użytkowników:)
    Jestem nowy(Skończyłem technikum elektroniczne) i mam mały problem u siebie w domu. Chodzi o to, że miałem montowany alarm domowy anty-włamaniowy firmy Satel. I we wtorek został odłączony dopływ prądu na całej wiosce. W tym samym czasie alarm, cały czas piszczał co raz wolniej i wolniej, aż w końcu przestał. Teraz wyświetla się błąd - Uwaga Niebezpieczeństwo (Trójkąt z kółkiem).
    I tutaj zaczyna się problem:) (Na gościa co montował nie mam co liczyć, bo wróci dopiero za miesiąc..) i zarazem pytanie!
    Jak mam usunąć ten błąd? Czy istnieje jakiś łatwy sposób, gdzie mogę samemu to naprawić czy trzeba do tego specjalisty co w tym długo siedzi? Chodzi mi głównie o to, żeby działał normalnie jak przed wyłączeniem zasilania w domu.
    Pozdrawiam,
    Piotrek.
  • Optex
  • Optex
    Anonymous
    Level 1  
    dj_volt
    Level 25  
    sharp wrote:
    BENO99 wrote:
    Najprawdopodobniej masz ustawione "Pamięć awarii do skasowania ""

Najpierw wypadałoby ustawić czas i datę Alarm Satel - błąd po odłączeniu zasilania

Nie napisałeśjaką masz centralę - CA5/6/10/64/Versa/Integra.
    Sprawdź:
    [HASLO][*] wybierz "stan systemu" lub "awarie" przy pomocy strzałek góra-dół.
    Następnie pobierz ze strony http://www.satel.pl/pl/installer/man odpowiednią instrukcję Użytkownika i doczytaj jak się programuje czas.
    Najprawdopodobniej będziesz miał w pamięci awarię zasilania, rozładowany akumulator/brak akumulatora oraz brak zegara.

Jeśli jesteś zielony w tym temacie - nawet nie próbuj dostać się do "trybu serwisowego" bo możesz tylko coś położyć!
    Sineth
    Level 2  
    Oj fakt, bardzo przepraszam zapomniałem o najważniejszym szczególe! Jest to SATEL Centrale alarmowe / CA-4V1