Witam wszystkich forumowiczów. Zacznę wątek, który wiele razy pojawiał się na każdym forum. Pewnie któryś z was napisze żebym wpisał w wyszukiwarkę i mam. Otóż od tygodnia szukam i czytam wszystkie fora i jestem coraz głupszy. Rzecz dotyczy Peugeota 307 SW 1.6 HDI z FAP. Problem zaczął się od wymiany turbiny, która padła. Po wymianie i jeździe próbnej wyskoczył komunikat Antypollution Faulty. Mechanik który to robił okazał się potem kompletnym partaczem. Miałem bowiem dosyć mocne wycieki spalin na łączeniu katalizatora z rurą wydechowa i turbiną (spaliny w aucie). Auto przeszło w ręce następnego mechanika i obecnie wszystko jest dobrze poskręcanie ale niestety komunikat nie znika. Auto było podłączane do dwóch różnych kompów i oto lista błędów:
P1446-układ podawania dodatku. Minimalny poziom dodatku. Stały.
P1445-system dozowania dodatku, ilość dodatku zbyt duża. Stały.
P2408-system dodatków do paliw; błąd czujnika obecności korka wlewu paliwa. Stały.
P1435-system dozowania dodatku, wartość uzyskana przez sieć CAN jest nie prawidłowa. Stały.
P1457-Brak filtra cząstek stałych
P1351-obwód przekaźnika grzania świec przed/po rozruchu, przekaźnik sterowany i świece żarowe nie zasilane. Stały.
A to błędy z innego kompa:
1-Differential Exhaust pressure starting*coherence on starting. Permanent
2-Additive system*critical leve of additive in the reservoir. Permanent
3-Additive system *quantity of additive too high. Permanent
4-Additive system*Fuel tank cap presence sensor.Permanent
5-Additive system*value received by the CAN network incorrect
Czyli jak widać podobne.
Dodam , błędu P1351 nie było w momencie pojawienia się komunikatu Antypollution Faulty.
W międzyczasie został dolany dodatek Eloys w ilości jednego litra. Czyszczony był filtr cząstek stałych( niestety tylko karcherem).Przed wystąpieniem usterki wymienione były wszystkie filtry łącznie z kabinowym i olej. Auto ma pełną moc , idzie jak rakieta, nie przerywa i pali normalnie między 5 a 6 l/100 km. Pompka dodatku pracuje.
Co do korka wlewu paliwa to jest on widoczny przy teście wypinania go i wpinania.
Czy ktoś z was spotkał się z czymś podobnym ? Czy mogło zostać coś uszkodzone przy wymianie turbiny ? Bardo proszę o wskazówki. Dziękuję

P1446-układ podawania dodatku. Minimalny poziom dodatku. Stały.
P1445-system dozowania dodatku, ilość dodatku zbyt duża. Stały.
P2408-system dodatków do paliw; błąd czujnika obecności korka wlewu paliwa. Stały.
P1435-system dozowania dodatku, wartość uzyskana przez sieć CAN jest nie prawidłowa. Stały.
P1457-Brak filtra cząstek stałych
P1351-obwód przekaźnika grzania świec przed/po rozruchu, przekaźnik sterowany i świece żarowe nie zasilane. Stały.
A to błędy z innego kompa:
1-Differential Exhaust pressure starting*coherence on starting. Permanent
2-Additive system*critical leve of additive in the reservoir. Permanent
3-Additive system *quantity of additive too high. Permanent
4-Additive system*Fuel tank cap presence sensor.Permanent
5-Additive system*value received by the CAN network incorrect
Czyli jak widać podobne.
Dodam , błędu P1351 nie było w momencie pojawienia się komunikatu Antypollution Faulty.
W międzyczasie został dolany dodatek Eloys w ilości jednego litra. Czyszczony był filtr cząstek stałych( niestety tylko karcherem).Przed wystąpieniem usterki wymienione były wszystkie filtry łącznie z kabinowym i olej. Auto ma pełną moc , idzie jak rakieta, nie przerywa i pali normalnie między 5 a 6 l/100 km. Pompka dodatku pracuje.
Co do korka wlewu paliwa to jest on widoczny przy teście wypinania go i wpinania.
Czy ktoś z was spotkał się z czymś podobnym ? Czy mogło zostać coś uszkodzone przy wymianie turbiny ? Bardo proszę o wskazówki. Dziękuję

