Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault megane 1.6 RXE 1999r lift-problem autoalarm Cobra 0144

GrzesiuJ 25 Mar 2012 22:05 5553 15
  • #1
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Witam!
    Ze względu na problem z wycieraczką tylną wyjąłem UCH z samochodu co wiązało się z demontażem alarmu po zamontowaniu wszystkiego alarm non stop jest aktywny wyje syrena i mrugają kierunkowskazy brak reakcji na pilot w kluczyku szukam pomocy dotąd nie było problemów z alarmem.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    A teraz kogoś z Clipem potrzebujesz. Auto pewnie ani myśli odpalić?
  • #3
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Samochód normalnie pali bez problemu,centralny działa tylko muszę wyjąć bezpiecznik z alarmu bo jak włożę alarm wciąż wyje
  • #4
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Potrzebuję sposobu na deaktywację tego ustrojstwa...
  • #5
    panam
    Level 29  
    Jeżeli wyciągałeś uch mogły rozłączyć się jakieś połączenia do alarmu, a w szczególności jeden (impuls otwierania), bo alarm zachowuje się ja by był załączony a nie wyłącza go zdalnie z piolota. Sprawdź połączenia uch alarm. Pozdrowienia.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Jeżeli wyciągałeś uch mogły rozłączyć się jakieś połączenia do alarmu, a w szczególności jeden (impuls otwierania), bo alarm zachowuje się ja by był załączony a nie wyłącza go zdalnie z piolota. Sprawdź połączenia uch alarm. Pozdrowienia.
    GrzesiuJ wrote:
    reakcji na pilot w kluczyku
    Tego nie doczytałem, więc bez tego nie rozbroisz alarmu. Spróbuj najpierw programowanie kluczyka, czy jest reakcja. Ty nie masz problem z alarmem tylko z pilotem, albo połączeniem czytnik kluczyka - uch

    Dodano po 3 [minuty]:

    Grzesiu a tak swoją drogą naprawiłeś wycieraczki to popsułeś coś innego, jesteś pewien ,że sam podołasz nie psując kolejnej rzeczy?
  • #6
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Spokojnie już więcej się nie da zepsuć :),kluczyk przyuczony ale nadal nic ,alarm w domu był dwa dni,z powrotem podłączony i nadal to samo ale zagadka...
  • #7
    panam
    Level 29  
    Kluczyk czy pilot przyuczony, bo to jest roznica? to nie jest zagatka, te alarmy mialy na wszelki wypadek kod do rozblokowania, ale mysle ze , albo zapytam czy pilot w kluczyku na centr

    Dodano po 30 [sekundy]:

    dziala czy nie?
  • #8
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Nie mam osobno pilota do alarmu jest zsynchronizowany z kluczykiem do zamka centralnego który sprawnie otwiera i zamyka ,immobiliser też jest ok.
  • #9
    panam
    Level 29  
    Szukaj w instalacji, może się coś rozłączyło
  • #10
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Niestety nadal problem z odblokowaniem tego alarmu jest jakiś sposób na to bo już tracę nerwy nawet fachowiec od alarmów chciał wysłać mi go do dealera Cobry tylko za jaką kasę, proszę o pomoc
  • #11
    panam
    Level 29  
    Alarm cobra nic Ci nie blokuje, więc wytnij go i po problemie, do uczenia pilotów powinieneś mieć numer czterocyfrowy, zapomnij nie jestem wtanie pomóc jak nie widzę tego. Pozdrawiam.
  • #12
    milejow
    Level 43  
    panam wrote:
    Alarm cobra nic Ci nie blokuje, więc wytnij go i po problemie, do uczenia pilotów powinieneś mieć numer czterocyfrowy, zapomnij nie jestem wtanie pomóc jak nie widzę tego. Pozdrawiam.

    Jakie uczenie pilotów, ta cobra to bezpilotówka a pilot fabryczny działa to co ma tam uczyć? Są dwie możliwości, albo alarm nie dostaje impulsu otwarcia zamka(najbardziej prawdopodobne bo UCH był wydzierany z auta) albo system zdechł co wydaje się mało prawdopodobne. Szukać po schemacie kabla z sygnałem rozbrojenia i sprawdzić czy pojawia się +12V w momencie otwarcia auta
    Piny w 18pinowej kości prostokątnej alarmu:
    Pin12-uzbrojenie
    Pin17-rozbrojenie
    A schemat jest tu
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=947152#947152
    wystarczy chwilę poszukać
  • #13
    panam
    Level 29  
    Milejów masz rację to jest cobra bez pilotów , co nie zmienia faktu że można go poprostu wyciąć i po problemie, bo to ciągnie się zbyt długo.
  • #14
    milejow
    Level 43  
    panam wrote:
    bo to ciągnie się zbyt długo.

    Masz rację, ja jednak sprawdził bym sygnały bo to dobry system i nie sprawia kłopotów, tym bardziej, że zgłupiał po dobraniu się do UCHa
  • #15
    pawelb5913
    Level 11  
    Witam Wszystkich.
    Piszę ponieważ mam podobny problem ze swoim alarmem cobra w renault megane I ph I 1997r. Otóż problem polega na tym, że otwieram pilotem auto, jednocześnie powinien rozbrajać się alarm, niestety tak się nie dzieje. Więc otwieram auto pilotem, niby wszystko jest ok, uruchamiam silnik i jadę. Po przejechaniu 500 metrów, czasami 2km (różnie bywa) nagle alarm się uruchamia. Muszę zatrzymać auto, zgasić silnik, pilotem (zintegrowany z kluczykiem) zamknąć i otworzyć auto, wtedy alarm się rozbroi i mogę jechać dalej. Na 10 prób otworzenia auta, około 4 razy występuje ten problem, nie ma znaczenia czy rano czy popołudniu.
    Tak myślę, analizując powyższe posty, że może nie dostawać sygnału rozbrojenia, czyli 17 pin by nie łączył w kostce. Ale gdyby tak było alarm aktywował by się przy wsiadaniu do samochodu, otwierając drzwi. A tak się nie dzieje, on włącza się dopiero po jakimś czasie....
    Co robić, co sprawdzić.??
  • #16
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Biorąc pod uwagę koszt odblokowania, testu oraz przesyłki autoalarmu do serwisu firmowego(po informacji około 120zł) zaryzykowałem kupując używkę na allegro za niecałe 50zł z przesyłką i problem rozwiązany.Wskazuje to na to,że jednak był zablokowany układ alarmu.Trzeba tylko dokładnie dobrać centralkę zgodnie z oznaczeniami.Dziękuję za podpowiedzi.