Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault megane 1.6 RXE 1999r lift-problem autoalarm Cobra 0144

GrzesiuJ 25 Mar 2012 22:05 5631 15
  • #1
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Witam!
    Ze względu na problem z wycieraczką tylną wyjąłem UCH z samochodu co wiązało się z demontażem alarmu po zamontowaniu wszystkiego alarm non stop jest aktywny wyje syrena i mrugają kierunkowskazy brak reakcji na pilot w kluczyku szukam pomocy dotąd nie było problemów z alarmem.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    A teraz kogoś z Clipem potrzebujesz. Auto pewnie ani myśli odpalić?
  • #3
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Samochód normalnie pali bez problemu,centralny działa tylko muszę wyjąć bezpiecznik z alarmu bo jak włożę alarm wciąż wyje
  • #4
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Potrzebuję sposobu na deaktywację tego ustrojstwa...
  • #5
    panam
    Level 29  
    Jeżeli wyciągałeś uch mogły rozłączyć się jakieś połączenia do alarmu, a w szczególności jeden (impuls otwierania), bo alarm zachowuje się ja by był załączony a nie wyłącza go zdalnie z piolota. Sprawdź połączenia uch alarm. Pozdrowienia.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Jeżeli wyciągałeś uch mogły rozłączyć się jakieś połączenia do alarmu, a w szczególności jeden (impuls otwierania), bo alarm zachowuje się ja by był załączony a nie wyłącza go zdalnie z piolota. Sprawdź połączenia uch alarm. Pozdrowienia.
    GrzesiuJ wrote:
    reakcji na pilot w kluczyku
    Tego nie doczytałem, więc bez tego nie rozbroisz alarmu. Spróbuj najpierw programowanie kluczyka, czy jest reakcja. Ty nie masz problem z alarmem tylko z pilotem, albo połączeniem czytnik kluczyka - uch

    Dodano po 3 [minuty]:

    Grzesiu a tak swoją drogą naprawiłeś wycieraczki to popsułeś coś innego, jesteś pewien ,że sam podołasz nie psując kolejnej rzeczy?
  • #6
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Spokojnie już więcej się nie da zepsuć :),kluczyk przyuczony ale nadal nic ,alarm w domu był dwa dni,z powrotem podłączony i nadal to samo ale zagadka...
  • #7
    panam
    Level 29  
    Kluczyk czy pilot przyuczony, bo to jest roznica? to nie jest zagatka, te alarmy mialy na wszelki wypadek kod do rozblokowania, ale mysle ze , albo zapytam czy pilot w kluczyku na centr

    Dodano po 30 [sekundy]:

    dziala czy nie?
  • #8
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Nie mam osobno pilota do alarmu jest zsynchronizowany z kluczykiem do zamka centralnego który sprawnie otwiera i zamyka ,immobiliser też jest ok.
  • #9
    panam
    Level 29  
    Szukaj w instalacji, może się coś rozłączyło
  • #10
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Niestety nadal problem z odblokowaniem tego alarmu jest jakiś sposób na to bo już tracę nerwy nawet fachowiec od alarmów chciał wysłać mi go do dealera Cobry tylko za jaką kasę, proszę o pomoc
  • #11
    panam
    Level 29  
    Alarm cobra nic Ci nie blokuje, więc wytnij go i po problemie, do uczenia pilotów powinieneś mieć numer czterocyfrowy, zapomnij nie jestem wtanie pomóc jak nie widzę tego. Pozdrawiam.
  • #12
    milejow
    Level 43  
    panam wrote:
    Alarm cobra nic Ci nie blokuje, więc wytnij go i po problemie, do uczenia pilotów powinieneś mieć numer czterocyfrowy, zapomnij nie jestem wtanie pomóc jak nie widzę tego. Pozdrawiam.

    Jakie uczenie pilotów, ta cobra to bezpilotówka a pilot fabryczny działa to co ma tam uczyć? Są dwie możliwości, albo alarm nie dostaje impulsu otwarcia zamka(najbardziej prawdopodobne bo UCH był wydzierany z auta) albo system zdechł co wydaje się mało prawdopodobne. Szukać po schemacie kabla z sygnałem rozbrojenia i sprawdzić czy pojawia się +12V w momencie otwarcia auta
    Piny w 18pinowej kości prostokątnej alarmu:
    Pin12-uzbrojenie
    Pin17-rozbrojenie
    A schemat jest tu
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=947152#947152
    wystarczy chwilę poszukać
  • #13
    panam
    Level 29  
    Milejów masz rację to jest cobra bez pilotów , co nie zmienia faktu że można go poprostu wyciąć i po problemie, bo to ciągnie się zbyt długo.
  • #14
    milejow
    Level 43  
    panam wrote:
    bo to ciągnie się zbyt długo.

    Masz rację, ja jednak sprawdził bym sygnały bo to dobry system i nie sprawia kłopotów, tym bardziej, że zgłupiał po dobraniu się do UCHa
  • #15
    pawelb5913
    Level 11  
    Witam Wszystkich.
    Piszę ponieważ mam podobny problem ze swoim alarmem cobra w renault megane I ph I 1997r. Otóż problem polega na tym, że otwieram pilotem auto, jednocześnie powinien rozbrajać się alarm, niestety tak się nie dzieje. Więc otwieram auto pilotem, niby wszystko jest ok, uruchamiam silnik i jadę. Po przejechaniu 500 metrów, czasami 2km (różnie bywa) nagle alarm się uruchamia. Muszę zatrzymać auto, zgasić silnik, pilotem (zintegrowany z kluczykiem) zamknąć i otworzyć auto, wtedy alarm się rozbroi i mogę jechać dalej. Na 10 prób otworzenia auta, około 4 razy występuje ten problem, nie ma znaczenia czy rano czy popołudniu.
    Tak myślę, analizując powyższe posty, że może nie dostawać sygnału rozbrojenia, czyli 17 pin by nie łączył w kostce. Ale gdyby tak było alarm aktywował by się przy wsiadaniu do samochodu, otwierając drzwi. A tak się nie dzieje, on włącza się dopiero po jakimś czasie....
    Co robić, co sprawdzić.??
  • #16
    GrzesiuJ
    Level 10  
    Biorąc pod uwagę koszt odblokowania, testu oraz przesyłki autoalarmu do serwisu firmowego(po informacji około 120zł) zaryzykowałem kupując używkę na allegro za niecałe 50zł z przesyłką i problem rozwiązany.Wskazuje to na to,że jednak był zablokowany układ alarmu.Trzeba tylko dokładnie dobrać centralkę zgodnie z oznaczeniami.Dziękuję za podpowiedzi.