Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfra+ Brak sygnału. Upewnij się, że typ konwertera ustawiony w menu...

26 Mar 2012 11:51 10518 3
  • Poziom 10  
    Nagle ni stąd ni z owąd przestały mi odbierać niektóre kanały na Cyfra+

    Wszytko było ok to zeszłego czwartku 22 marca, kiedy to nagle po powrocie do domu stwierdziłem brak całej grupy TVN i generalnie ponad połowy moich kanałów. Dodam, że grupa TVP i inne kanały np. MiniMini działają pięknie. Natomiast gdy włączę TVN, czy TVN24 to wyświetla mi się tylko informacja na pasku - tytuł, postęp, godzina, informacje dodatkowe itd, ale ekran jest czarny, a po chwili pojawia się dobrze znany wszystkim napis:

    Brak sygnalu, upewnij się, że typ konwertera ustawiony w menu jest prawidłowy (TWIN lub pojedynczy). Jeśli problem z odbiorem nadal występuje, sprawdź instalację antenową.

    Oto moja specyfikacja:

    Dekoder jest nóweczka 3-miesięczny PACE. Zaznaczam, że do zeszłego czwartku wszystko działało bez zarzutu na dotychczasowych ustawieniach, a ja nic nie zmieniałem. Burzy nie było od dawna, deszczu i wiatru też nie (tam gdzie mieszkam jest ciepło, piękna pogoda i słońce wali non stop), więc nic się mechanicznie nie przestawiło. Talerz mam wielkości statku kosmicznego - grubo ponad półtora metra średnicy. Ustawienia raczej dobre - Hotbird, częstotliwość pomiędzy 9750 a 10600, mam jeden kabel, więc przestawiłem typ konwertera na POJEDYNCZY, mimo, że wcześniej działało mi na TWIN. Telewizor podłączony na HDMI (zmieniłem ustawienia TV na SD). Na teście anteny pokazuje mi sygnał bardzo dobry. Czytałem fora, blogi, resetowałem, przywracałem, aktualizowałem, zmieniałem ustawienia, cudowałem i nic... Nie mam TVNów!!!

    Ktoś jest na tyle kompetentny żeby podjąć wyzwanie i zaproponować coś ciekawego? I proszę nie radźcie w stylu: "wezwij technika", bo tu, gdzie mieszkam równie skutecznie mogę przyzywać wielkiego niebieskiego dżina. Liczę, że ktoś mnie oświeci konkretami.

    HELP!
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam, sugeruję sprawdzić dekoder pod inną sprawdzona instalację antenową .
    Rzeczy nowe również się psują.
    Problem może być w dekoderze jak i w instalacji antenowej.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Uszkodzenie kabla antenowego nie wchodzi w grę - jest on nowy, wpuszczony w plastikowe rurki w ścianach - nie ma wilgoci, ani nic - dom jest nowy. Musiałby się sam z siebie zepsuć. Poza tym przecież inna telewizja śmiga. Dzisiaj spróbuję podłączyć dekoder do innej satelity. Jeśli działa, to pewnie konwerter również sam się z siebie zepsuł... Sprawdzę i napiszę.