Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 2.0 HDI turbo nie działa

barton2007 14 Maj 2012 21:46 36104 33
  • #31
    barton2007
    Poziom 11  
    colin555 mógłbyś mi to głębiej i prościej wyjaśnić...
  • Metal Work Pneumatic
  • #32
    barton2007
    Poziom 11  
    Panowie pojawił się nowy problem... Mianowicie przy jeździe ze stałą predkością auto szarpie. i czasami nie przyśpiesza odrazu tylko trzeba odjąć gaz i znowu dodać. Wymieniony i adaptowany został EGR. Podmieniony został przepływomierz, i dalej to samo. Po sciągnieciu wtyczki z przepływomierza lub zaślepieniu EGR objawy ustępują... to auto już mnie osłabia :|
  • Metal Work Pneumatic
  • #33
    Astam
    Poziom 1  
    Mam dokładnie ten sam problem co przedmówca, w takim samym aucie z tym samym silnikiem. EGR sprawdzony, przepływka sprawdzona, turbina też. Brak błędów w sterowniku silnika. Auto szarpie między 1500-2500 ob./min przy jeździe ze stałą prędkością, pedał przyspieszenia wciśnięty w ok. 20-30 %. W momencie pojawienia się szarpania wskazania przepływomierza i zaworu EGR "szaleją" - przepływomierz skacze od 80mg/wtrysk do ok. 400mg/wtrysk. W pozostałem zakresie obrotów lub przy przyspieszaniu czy zwalnianiu problem nie występuje. Auto przyspiesza również bez problemu. Filtr DPF nie zapchany. Po odłączeniu przepływomierza lub EGR, usterka nie występuje.
    Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź.
    Jak jak czegoś się dowiem, również podzielę się informacją.
  • #34
    barton2007
    Poziom 11  
    Witam, u mnie problem był w źle skalibrowanej turbinie, temat juz opanowany. Po prostu przeładowywała i EGR szalał chcąc opanować ciśnienie w dolocie....