Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ursus c-330, filtry paliwa i odpowietrzanie

27 Mar 2012 14:52 18872 11
  • Poziom 8  
    siema
    mam problem ponieważ po wymianie filtrów nie mogę odpalić ciągnika. próbowałem odpowietrzać za pomocą odstojnika i przy odkręconych śrubach odpowietrzających filtra paliwa i nic. Czy ktoś mi może powiedzieć jak powinienem odpowietrzyć go aby działał .
  • Poziom 29  
    Za pomocą pompki ręcznej znajdującej sie na pompie paliwa.
  • Poziom 33  
    Poluzuj przewód w najwyższym punkcie instalacji i zakręć rozrusznikiem bądź popompuj ręczną pompką paliwo.
  • Poziom 11  
    psiknij plakiem w kolektor ssący - musi zapalić.
  • Poziom 33  
    A ja powiem odkręć przewody przy wtryskach. musi zapalić, no chyba, że silnik to złom...
  • Specjalista Maszyny Rolnicze
    Pompujesz ręczną pompkę i po kolei odkręcasz korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej. Pompujesz aż do wypływania czystego paliwa bez powietrza. Przewody na wtryskach możesz popuścić i zobaczyć czy pompa tłoczy do nich paliwo. Jeśli tłoczy to musi zapalić.
  • Poziom 8  
    wielki dzięki za pomoc już zrobiłem
  • Poziom 8  
    witam
    Mam identyczny problem. Także wymieniałem filtry paliwa (Ursus C-330M) i teraz nie mogę zapalić po złożenia wszystkiego. Jestem dosyć zielony jeżeli chodzi o silniki dlatego prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie gdzie znajdę "korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej". Jak na razie rozróżniam w tym układzie pompkę ręczną i filtry. Może jakieś zdjęcie?
    Proszę o pomoc
  • Poziom 8  
    mam trudności w odnalezieniu odpowietrznika pompy wtryskowej. Może załączona pomoc pomoże. Który numer? Czy odpowietrzenie w tych dwóch miejscach powinno wystarczyć?
    ursus c-330, filtry paliwa i odpowietrzanie
  • Specjalista Maszyny Rolnicze
    Coś nie najlepiej ze znajomością tego ciągnika u ciebie. Powinieneś zaopatrzyć się w książkę. Pomoże ci w obsłudze 30-ki. Jedynka to śrubka służąca do odpowietrzania pompy wtryskowej. Dwa to korek pod którym jest tłoczek pompki zasilającej, trzy to miarka oleju, cztery ręczna pompka którą będziesz pompował odpowietrzając układ paliwowy i pięć filterek który łączy wnętrze pompy z otoczeniem. Wystarczy odpowitrzyć po kolei oba filtry i pompę wtryskową. Z racji tego że w przewodach wysokiego ciśnienia też może być powietrze aby zapalić trzeba troszkę pokręcic silnikiem. Możesz to przyśpieszyć popuszczając przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach i kręcić do momętu ukazania się w nich paliwa.
  • Poziom 8  
    Dziękuje za szerokie wyjaśnienie. Moja wiedza jest praktycznie zerowa ale myślę że to się zmieni. Książkę dzisiaj zakupiłem. Ciągnik też odpaliłem. Odpowietrzyłem, dłużej podpompowałem i poszło. Dziękuje za pomoc.