Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Visual C++ 2010 tworzenie obiektu klasy

myxhir 27 Mar 2012 21:38 1459 2
  • #1 27 Mar 2012 21:38
    myxhir
    Poziom 8  

    Witam
    otóż mam problem z użyciem istniejącej klasy w visualu 2010 w formatce(windows forms). Mianowicie mam plik nagłówkowy wiimote.h w której jest stworzona klasa w taki sposób

    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    Projekt nazwałem WII
    zatem w pliku wii.cpp includuje ten plik w taki sposób
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    a w pliku form1.h staram się stworzyć obiekt tej klasy w sposób:
    wiimote rem;

    na co kompilator wywala mi
    Code:
    error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'rem'

    inne próby stworzenia obiektu dają jeszcze inne błędy

    Czytałem że klasy w Visualu są inaczej tworzone ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie jak użyć tą klasę i stworzyć obiekt tej klasy w Visualu. Nie jestem zaawansowanym programistą raczej początkującym dlatego prosiłbym osoby mające większą wiedzę o pomoc w tej sprawie.
    P.S. Żeby nei było odpowiedzi typu ze kompilator nie wie co to jest wiimote, wiem że kompilator nie widzi klasy wiimote i nie może stworzyć obiektu rem klasy wiimote.
    Poniżej struktura plików
    Visual C++ 2010 tworzenie obiektu klasy

    0 2
  • #2 28 Mar 2012 01:33
    VincentDCI
    Poziom 10  

    Lepiej podaj cały kod to ci spróbuje pomóc.

    0
  • #3 28 Mar 2012 10:41
    myxhir
    Poziom 8  

    Plik Form1.h

    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    Plik WII.cpp
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    Wszelka próba załączenia pliku wiimote.h w form1 skutkuje błedami tak samo jak próba stworzenia obiektu klasy wiimote natomiast próba stworzenia obiektu w pliku WII.cpp daje takie błędy
    Code:
    1>Wii.obj : error LNK2028: unresolved token (0A000014) "public: virtual __clrcall wiimote::~wiimote(void)" (??1wiimote@@$$FUAM@XZ) referenced in function "void __clrcall `dynamic atexit destructor for 'remote''(void)" (???__Fremote@@YMXXZ@?A0xba99774b@@$$FYMXXZ)
    
    1>Wii.obj : error LNK2028: unresolved token (0A000015) "public: __clrcall wiimote::wiimote(void)" (??0wiimote@@$$FQAM@XZ) referenced in function "void __clrcall `dynamic initializer for 'remote''(void)" (???__Eremote@@YMXXZ@?A0xba99774b@@$$FYMXXZ)
    1>Wii.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __clrcall wiimote::wiimote(void)" (??0wiimote@@$$FQAM@XZ) referenced in function "void __clrcall `dynamic initializer for 'remote''(void)" (???__Eremote@@YMXXZ@?A0xba99774b@@$$FYMXXZ)
    1>Wii.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __clrcall wiimote::~wiimote(void)" (??1wiimote@@$$FUAM@XZ) referenced in function "void __clrcall `dynamic atexit destructor for 'remote''(void)" (???__Fremote@@YMXXZ@?A0xba99774b@@$$FYMXXZ)
    1>d:\Documents\Visual Studio 2010\Projects\Wii\Debug\Wii.exe : fatal error LNK1120: 4 unresolved externals

    0