Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antena dvb-t w trudnych warunkach.

28 Mar 2012 14:38 2477 3
  • Poziom 1  
    Postanowiłem zamontować sobie w domu do drugiego telewizora cyfrową telewizje. Tutaj dane, jakie łapie mi nadajniki oraz moje położenie. Antena dvb-t w trudnych warunkach.

Telewizor LCD 37 cali jakis LG, więc na 99% ma mpeg4. jaką antenę wybrać? trochę tu problem z drzewami i lasami więc potrzeba antena wyk...ście mocna ;P

Jaka antenę wziąc, na co zwracać uwagę. Nie meiszkam w bloku, domek 5 rodzinny(połozony na podwyższeniu). Cena nie gra roli, nie bedę oszczędzać na antenie. Jest to problemowa lokalizacja, satelita zawsze była wrazliwa + mocne wiatry tutaj. Dlatego potrzebuję naprawdę porządnej anteny. Jestem kompletnym laikiem w tym temacie, więc nie wiem nawet na co patrzeć, przy doborze anteny. Trochę poszperałem i znalazłem info, że anteny bez wzmacniaczy lepsze. Ktoś mnie oświeci bardziej w temacie? Co konkretnie potrzebuję? (jaka antena, rozgałęziacz, śrubki, zaślepki, kable etc). Bedę raczej próbował podpiąc się pod Gdańsk, ze względu na kanały TVP, ale w razie niemożności dobry i "samotny mux2".
  • Poziom 34  
    Proponuję antenę zwaną ATX-91 jak na razie to najmocniejsza antena kierunkowa, co do wzmacniaczy nie wypowiem się ponieważ jak na razie nie widzę dobrych....
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet

Antena TV to dobre rzeczywiste parametry elektryczne oraz solidne wykonanie mechaniczne.

Jedne z najlepszych i porównywalnych pod oboma względami to:

BLU920PLUS

NEO-085

Do tego, jeśli w wersji pasywnej byłyby za słabe - trzeba by dodać wzmacniacz z zasilaczem. I znowu, jedne z najlepszych zestawów to wzmacniacz AB-011 plus zasilacz antenowy AL-105.