Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4 1,9 115 km ajm 2000r. szarpie,nie moge odpalic bez kontrolki swiecy zar

queasy 28 Mar 2012 15:20 2372 7
  • #1 28 Mar 2012 15:20
    queasy
    Poziom 2  

    Otóż tak. Pytałem już wszystkich możliwych mechaników w moim mieście i nie tylko, nikt nie umie sobie poradzić. Gdy załączam zapłon, nie zapala się świeca żarowa, i po chwili zapala się kontrolka od ASR - u na stałe i kręci a nie odpala.Jak po wajchuje kluczykiem z 20 razy to może łaskawie się zapali owa sprężynka i wtedy znika ASR i odpala normalnie. Podczas jazdy gdy stopniowo dodaję gazu powoli to jedzie normalnie,jak depnę do końca szarpie, a nawet odcina zapłon (przerywa), puszczę gaz jest ok.

    Sprawdzane było: wtyczki, wtryski,filtr paliwa, wszystkie filtry zmienione, przekaźnik 109, podciśnienie ok, EGR ok.

    Brak mi już sił, jeszcze trochę i wcale nie odpalę. Proszę o pomoc !!!

    0 7
  • #2 28 Mar 2012 16:13
    sandal7
    Poziom 21  

    zmostkuj ten 109 i wyprowadź jakąś kontrolke czy nie zanika tam napięcie przy szarpaniu podczas jazdy

    0
  • #3 29 Mar 2012 16:37
    queasy
    Poziom 2  

    no tak, a co z tym że nie zapala się świeca żarowa a zapala sie na stałe kontrolka od ASR - u?? NIe mogę wtedy odpalić...

    0
  • #4 29 Mar 2012 16:44
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Oddaj samochód fachowcowi. Bzdury opowiadasz że mechanicy nie mogą sobie poradzić.

    0
  • #5 29 Mar 2012 16:48
    sandal7
    Poziom 21  

    właśnie jak 109 szwankuje to nie ma kontrolki świec i auto kręci a nie zapala, a ASR nie ma nic do palenia silnika, widocznie nie ma zasilania poprzez 109 i wyskakuje błąd a jak zasilanie jest git to fura pali bez błędów ASR-u. popraw luty na 109.

    0
  • #6 29 Mar 2012 22:25
    lukasz.1889
    Poziom 21  

    Witam
    stawiam że przyczyna leży w przekazniku 109 lub w jego sterowaniu

    0
  • #7 31 Mar 2012 12:57
    queasy
    Poziom 2  

    Byłem u mechanika i mówił mi że przekaźnik działa na pewno,polecił wymienic mi sterownik silnika, co o tym sądzicie, bo mi się to nie widzi...

    0
  • #8 31 Mar 2012 18:35
    matimon22
    Poziom 25  

    A co z masą sterownika?? Jeśli nie będzie dobrej, to i ASR będzie się świecił.

    0