Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kupując używanego laptopa - na co zwracać uwagę ??

03 Sty 2005 23:31 1699 5
  • Poziom 12  
    Chciał bym kupić używanego laptopa, ale jestem zielony jeśli chodzi o laptopy i proszę powiedzcie mi na co mam zwracać uwagę gdy będę oglądał używane laptopy ???

Szperając po Allegro mam już kilka typów:
    DELL Latiude CPx
    Compaq Armada E500
    Toshiba Tecra 8100

Wszystkie z PIII ........co o nich sądzicie ??

Chciał bym, używać go do pracy (np. Word), zdjęć z cyfrówki, neta i czasami do filmików......zależało by mi na dużej matrycy.
    I oczywiście najważniejsze kryterium ......cena - w okolicach 1500
  • Poziom 16  
    najwazniejsza rzecz czy nie jest zalozone haslo na biosie bo jesli sprzedajacy niezna hasla (nizsza cena) to moga byc problemy jest to mozliwe do ominiecia ale klopotliwe

sprawdz tez w jakim stanie jest dysk i bateria czy na hdd niema badow
  • Poziom 37  
    No i czy matryca nie ma bad pikseli i czy nie ma sladow po upadku, bo to moze w przyszlosci zaowocowac.
    Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    bateria, czy mozna ramu dolozyc, zyzycie itp.

temat poruszany juz na tym forum i to szerzej, poszukaj w archiwum...
  • Poziom 14  
    hmmm... na co zwrócić uwagę... Dołożyłbym jeszcze możliwości perspektywistyczne -
    1. Czy procek jest wymienny
    2. czy posiada Multibay (albo inny standart wymiennych napędów)
    3. ilość złącz USB
    4. Generalnie polecam zakup znanej firmy, ponieważ nie kupujesz sprzętu nowego, a wiadomo - im szerzej rozpowszechnione tym łatwiej ew. problemy rozwiązać

Ja posiadam Compaq Armada E500 i powiem ąze jak na razie nie jest zły - największa zaleta - RAM-64 na płycie i 2 wolne banki do zagospodarowania.

O Dellach słyszałem że mają Baterie dobre (to znaczy tródno psujące się ,ale to już pozostawiam do oceny użytkownikom)