Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"upłynął czas limitu żądania"

28 Mar 2012 19:15 2151 14
  • Poziom 8  
    Witam. Zacznę od początku :D Pewnego pięknego dnia zabrakło mi internetu (nie było go przez jakiś 1 dzień, jakieś problemy mieli czy coś takiego). Od tamtego czasu internet dostarczany jest do mnie na zasadzie "przerywań" ? Co jakieś 10 minut(!) muszę resetować router, by internet powrócił do normalnego stanu. Moje pytanie brzmi: Czym to jest spowodowane ? Dodam, że wcześniej wszystko pięknie grało i śpiewało.

    Regulamin, punkt 3.1.15 - zabronione jest publikowanie informacji bez podania podstawowych danych - proszę uzupełnić post o dane providera, używanych urządzeniach. [piterus99]

    @up Sorry ;) Router D-link DIR-100, provider- ITCOMP(osiedlowy dostawca).
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 28  
    Podłącz komputer do kabla przed routerem i zobacz czy dalej będą przerwy. Albo po prostu router się zawiesza.
  • Poziom 8  
    Dzięki za odpowiedź ;) Błąd tak jak zauważyłeś jest z routera. Po prostu stary dziad z niego, czas na wymianę. Dziękuję jeszcze raz. Można zamknąć. ;*
  • Poziom 28  
    MrRaaQ napisał:
    Dzięki za odpowiedź ;) Błąd tak jak zauważyłeś jest z routera. Po prostu stary dziad z niego, czas na wymianę. Dziękuję jeszcze raz. Można zamknąć. ;*


    Miżna spróbować zaktualizować firmware, które się znajduje TUTAJ. Może to coś pomoże.
  • Poziom 8  
    A, że tak spytam: Czym otworzyć ten plik ? Bo jest w formacie .bix O.O
  • Poziom 28  
    Jeśli zdecydujesz się na aktualizację firmware to zwróć szczególną uwagę na wersję swojego routera (A lub B).
  • Poziom 8  
    witux napisał:
    Chyba *.bin.


    Plik ma końcówkę *.BIX :)

    "upłynął czas limitu żądania"

    @edit Ale to już jest mało ważne. Firmware zaaktualizowany, ping skacze, problem został ...
  • Poziom 8  
    Dla pewności daję Wam statystykę z cmd:

    Badanie google.pl [173.194.35.191] z 32 bajtami danych:
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=56ms TTL=55
    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=56ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=53ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=56ms TTL=55
    Upłynął limit czasu żądania.
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=53ms TTL=55
    Upłynął limit czasu żądania.
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=57ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=57ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=53ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=55ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=114ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Upłynął limit czasu żądania.
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=63ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=90ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=61ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=53ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=56ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=56ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=57ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=58ms TTL=55
    Odpowiedź z 173.194.35.191: bajtów=32 czas=54ms TTL=55

    Statystyka badania ping dla 173.194.35.191:
    Pakiety: Wysłane = 30, Odebrane = 25, Utracone = 5
    (16% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 53 ms, Maksimum = 114 ms, Czas średni = 59 ms
  • Poziom 28  
    witux napisał:
    Jeśli dzieje się to na połączeniu bezprzewodowym to zmień w routerze kanał na inny.


    Ten model nie posiada Wi-Fi.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    krzyjak napisał:
    Ten model nie posiada Wi-Fi.

    No fakt. Nie zerknąłem w google. Rzadko kto używa takich pudełek bez wifi.
    Więc jeśli Firmware nie pomogło możliwe, że jego żywot się skończył. Jeszcze bym może spróbował podmianę zasilacza.
  • Poziom 28  
    Lub ewentualnie wysłuchy jakieś kondensatory elektrolityczne w środku. Ale to już jest robota dla kogoś kto ma jakieś pojęcie o elektronice.
  • Poziom 8  
    Przepraszam, że nie odpisywałem, ale miałem problemy z internetem. Mój dostawca ostatnio nawala ... Ale do rzeczy. Router został wymieniony na nowszy lepszy internet teraz śmiga aż miło xD
    Dziękuję za odpowiedzi, miłego dnia :)