Witam
Zakupiłem dwa tygodnie temu auto z przebiegiem 130 tyś. (przebieg przyjmujemy autentyczny - sprawdzony przez ASO)
Auto po rozgrzaniu się (parę kilometrów) mam problem przy zatrzymywaniu się automat jakby głupieje i pomału schodzi do biegu pierwszego i jak stoję np na skrzyżowaniu dłużej skrzynia przechodzi w tryb serwisowy (brak możliwości wyświetlania i zmiany biegów po przełączeniu na sekwencję, wyświetla się tylko "D", i jest na 3 biegu.
po ruszeniu i rozpędzeniu auta do pewnej prędkości odpowiadającej 3 biegowi wszystko wraca do normy.
Proszę o pomoc.
Czy ta skrzynia to ta sama czterobiegowa co w Renault z dwoma elektrozaworami które się psują ?
Czasami podczas jazdy wyświetla się komunikat "automatic gear fault" ale nic się nie dzieje dziwnego z samochodem.
Pozdrawiam
Zakupiłem dwa tygodnie temu auto z przebiegiem 130 tyś. (przebieg przyjmujemy autentyczny - sprawdzony przez ASO)
Auto po rozgrzaniu się (parę kilometrów) mam problem przy zatrzymywaniu się automat jakby głupieje i pomału schodzi do biegu pierwszego i jak stoję np na skrzyżowaniu dłużej skrzynia przechodzi w tryb serwisowy (brak możliwości wyświetlania i zmiany biegów po przełączeniu na sekwencję, wyświetla się tylko "D", i jest na 3 biegu.
po ruszeniu i rozpędzeniu auta do pewnej prędkości odpowiadającej 3 biegowi wszystko wraca do normy.
Proszę o pomoc.
Czy ta skrzynia to ta sama czterobiegowa co w Renault z dwoma elektrozaworami które się psują ?
Czasami podczas jazdy wyświetla się komunikat "automatic gear fault" ale nic się nie dzieje dziwnego z samochodem.
Pozdrawiam