Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie udana próba zalogowania się na stronę YouTube.pl

Eurodos 29 Mar 2012 18:27 2212 9
  • #1 29 Mar 2012 18:27
    Eurodos
    Poziom 7  

    Witam!
    Próbuje zalogować się na stronę YouTube.pl, naciskam przycisk "zaloguj się" i wyświetla mi się taki komunikat:

    Certyfikat bezpieczeństwa tego serwera nie jest jeszcze ważny!
    Podjęto próbę przejścia do witryny accounts.youtube.com, ale certyfikat wyświetlony przez serwer nie jest jeszcze ważny. Nie można uzyskać informacji wskazujących, że certyfikat może być zaufany. Google Chrome nie może na 100% zagwarantować, że komunikacja odbywa się z domeną accounts.youtube.com, a nie jakimś intruzem. Upewnij się, że zegar i strefa czasowa zostały poprawnie ustawione w komputerze. Jeśli nie, wprowadź poprawki i odśwież tę stronę. Jeśli ustawienia są poprawne, nie należy wykonywać dalszych czynności.

    Bardzo proszę powiedzieć jak to można naprawić, jak by ktoś się pytał mam google chrome.
    W rachubę nie wchodzi nowe konto.
    Na Firefoxie idzie się zalogować, lecz używam google chrome, a Youtube używam dość często.
    Liczę na pomoc
    Pozdrawiam
    Eurodos

    0 9
  • #2 29 Mar 2012 18:49
    parek64
    Poziom 13  

    Spróbuj wejść w ustawienia Google chrome, potem opcje, dalej dla zaawansowanych i wyczyść dane przeglądarki. Np zaznacz opróżnij pamięć podręczną i cookie.
    Nie wiem, może pomoże.
    Czasami mam podobną sytuacje z chrome i to wyczyszczenie wszystko naprawia.

    0
  • #3 29 Mar 2012 18:59
    Eurodos
    Poziom 7  

    Niestety nie działa :(

    0
  • #4 29 Mar 2012 19:18
    Łukasz Gorzelski
    Poziom 15  

    Chrome dość często ma odbicia gdy podinstalowane są jakieś dodatki do niego. Rozszerzenia i.t.p Też mnie to denerwowało. I jedyny sposób który mi pomógł, było odinstalowanie chrome i zainstalowanie go w jednej wersji niżej. Później automatycznie z aktualizować go do obecnej wersji.
    Czasami bywa tak że po takiej deinstalacji będzie brakować pluginów typu Adobe Flash,Real czy Shock Wave . Te dodatki ściągam oddzielnie z sieci i je sam doinstalowywuje.

    0
  • #5 29 Mar 2012 19:29
    paelek
    Poziom 10  

    Przeczytaj komunikat i zrozum co napisali "Upewnij się, że zegar i strefa czasowa zostały poprawnie ustawione w komputerze"
    Ustaw datę i godzinę w kompie, a tak że sprawdź baterię biosu.

    0
  • #6 29 Mar 2012 19:34
    Łukasz Gorzelski
    Poziom 15  

    Rzeczywiście tak jak kolega napisał wyżej. To również może być przyczyna problemu. Ale nie koniecznie. Chrome rzadko pokazuje w czym naprawdę tkwi problem.

    0
  • #7 29 Mar 2012 20:06
    Alana
    Poziom 37  

    Eurodos napisał:
    ale certyfikat wyświetlony przez serwer nie jest jeszcze ważny.


    Czas systemowy w przeszlosci i to o conajmniej rok. Standardowa sprawa - zegar systemowy do sprawdzenia i o ile nie bylo w komputerze nic ruszane to najprawdopodobniej wymiana bateryjki podtrzymujacej ustawienia BIOSu.

    0
  • #8 29 Mar 2012 20:46
    Eurodos
    Poziom 7  

    @Paelek to nie wina czasowa, ponieważ jest ustawiony czas z internetu,
    @Łukasz Gorzelski niestety to też nie pomogło ale spróbuje jeszcze raz przy nowej wersji chrome,
    inne pomysły??

    0
  • #9 29 Mar 2012 21:13
    Łukasz Gorzelski
    Poziom 15  

    Spróbuj tak jak mówiłem wcześniej. Deinstalacja chrome i od nowa zainstaluj.

    0
  • #10 30 Mar 2012 20:39
    Eurodos
    Poziom 7  

    @Łukasz Gorzelski wielkie dzięki zadziałało :)
    Closed topic!

    0