Witam serdecznie.
Zakupiłem samochód Skoda Fabia z zamontowanym autoalarmem.
Po "wydłubaniu" okazało się, że to montowany w Skodach swego czasu MOBITEL 1 z czujnikiem udarowo - ultradźwiękowym CUU5.
Czy ktoś z Szanownych Userów posiada instrukcję obsługi tego alarmu (montażu znalazłem)?
Alarm (po uzbrojeniu) z nieznanych mi przyczyn załącza się, i przy wyłączeniu wydaje serię pojedynczych piknięć i dłuższy (ok 2 sek) sygnał.
Liczba tych piknięć jest różna.
W czasie załączania alarmu również czasami występują piknięcia (przed uzbrojeniem).
Niestety, nie widzę żadnych zależności między ilością piknięć, nie mam pojęcia, z której linii pochodzi alarm (drzwi kierowcy podłączone pod A2, klapy i pozostałe drzwi pod 14, czujnik CUU5 pod dodatkowe wejście).
Pozdrawiam
-----
Niepoprawnie zamontowany alarm - prawdopodobnie uszkodzona dodatkowa "kostka" separująca z diodami, którą wymontowałem i podłączyłem bezpośrednio do linii A2 i 14. Zmiany napięć w czasie przechodzenia BSI w tryb oszczędzania energii powodowały alarmy.
Dołożyłem diody na przewodach mikrowyłączników drzwi i klapy bagażnika (przy złączach S4 i S5 BSI) oraz liniach alarmu A2 i 14.
Zakupiłem samochód Skoda Fabia z zamontowanym autoalarmem.
Po "wydłubaniu" okazało się, że to montowany w Skodach swego czasu MOBITEL 1 z czujnikiem udarowo - ultradźwiękowym CUU5.
Czy ktoś z Szanownych Userów posiada instrukcję obsługi tego alarmu (montażu znalazłem)?
Alarm (po uzbrojeniu) z nieznanych mi przyczyn załącza się, i przy wyłączeniu wydaje serię pojedynczych piknięć i dłuższy (ok 2 sek) sygnał.
Liczba tych piknięć jest różna.
W czasie załączania alarmu również czasami występują piknięcia (przed uzbrojeniem).
Niestety, nie widzę żadnych zależności między ilością piknięć, nie mam pojęcia, z której linii pochodzi alarm (drzwi kierowcy podłączone pod A2, klapy i pozostałe drzwi pod 14, czujnik CUU5 pod dodatkowe wejście).
Pozdrawiam
-----
Niepoprawnie zamontowany alarm - prawdopodobnie uszkodzona dodatkowa "kostka" separująca z diodami, którą wymontowałem i podłączyłem bezpośrednio do linii A2 i 14. Zmiany napięć w czasie przechodzenia BSI w tryb oszczędzania energii powodowały alarmy.
Dołożyłem diody na przewodach mikrowyłączników drzwi i klapy bagażnika (przy złączach S4 i S5 BSI) oraz liniach alarmu A2 i 14.