Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samochodowy spalinowy agregat chłodniczy

sq2hcc 31 Mar 2012 19:08 1645 7
  • #1 31 Mar 2012 19:08
    sq2hcc
    Poziom 8  

    może ktoś podrzuci mi jakiś pomysł bo nie wiem od czego zacząć przy agregacie spalinowym po odpaleniu około 2min jakiś stycznik robi puk i silnik gasnie ,nastepuje ciemnosć na sterowniku jak dobrze wystygnie zasilanie wraca myslałem że to jest brak środka chłodniczego w instalacji ale gość który przyjechał go nabić stwierdził że nic nie zrobi bo musi silnik pracować aby zrobił pomiary ciśnienia w instalacji

  • #2 31 Mar 2012 19:16
    Cowboy zagrabie
    Poziom 25  

    Może zaczniemy od typu urządzenia, ewentualnie zdjęć. Nawet nie wiemy, czy agregat benzynowy czy diesel. Na jakim pojeździe zabudowany. Co zostało sprawdzone do chwili obecnej.

  • #3 31 Mar 2012 19:59
    sq2hcc
    Poziom 8  

    Cowboy zagrabie napisał:
    Może zaczniemy od typu urządzenia, ewentualnie zdjęć. Nawet nie wiemy, czy agregat benzynowy czy diesel. Na jakim pojeździe zabudowany. Co zostało sprawdzone do chwili obecnej.



    agregat thermo king SD II silnik disel kubota dwa cylindry nie mam pojęcia od czego zacząć pompka podaje paliwo silnik zapali i po chwili gaśnie gdyby nie to że gdy zgasnie nie ma prądu na srerowniku stawiałbym na pompkę paliwa ale w elektronice jestem zielony przypuszczam że jakiś czujnik rozłancza elektronikę ,agregat jeszcze nie jest zamontowany na pojezdzie najpierw staram się uruchomić potem montaż

  • #5 07 Wrz 2016 08:49
    517571
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #6 07 Wrz 2016 16:24
    marek00
    Specjalista urządzeń chłodniczych

    W Maxima plus nie da się odczytać.
    Sprawdź czy masz czynnik chłodniczy zmostkuj na chwile czujniki na sprężarce .

    Dodano po 7 [minuty]:

    Co do tej sdII to zabytek.
    Masz czujniki równolegle podłączone .
    Olej i woda mogą ci wyłączać silnik.
    Co do tego że znika prąd, to masz przycisk reset on wybija jak sygnał daje olej lub woda.

  • #7 08 Wrz 2016 18:21
    517571
    Usunięty  
  • #8 08 Wrz 2016 19:20
    marek00
    Specjalista urządzeń chłodniczych

    To jest moja praca akurat wykonywana.
    Schematy mam, jutro pośle ci na PW.
    Na prawdę jest to proste jak przy tym robisz, bo po kolei sprawdzasz a z opisu awarii przez kogoś, ciężko wywnioskować o co chodzi.
    Pozdrawiam.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME