Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samochodowy spalinowy agregat chłodniczy

31 Mar 2012 19:08 1975 7
  • Poziom 9  
    może ktoś podrzuci mi jakiś pomysł bo nie wiem od czego zacząć przy agregacie spalinowym po odpaleniu około 2min jakiś stycznik robi puk i silnik gasnie ,nastepuje ciemnosć na sterowniku jak dobrze wystygnie zasilanie wraca myslałem że to jest brak środka chłodniczego w instalacji ale gość który przyjechał go nabić stwierdził że nic nie zrobi bo musi silnik pracować aby zrobił pomiary ciśnienia w instalacji
  • Poziom 26  
    Może zaczniemy od typu urządzenia, ewentualnie zdjęć. Nawet nie wiemy, czy agregat benzynowy czy diesel. Na jakim pojeździe zabudowany. Co zostało sprawdzone do chwili obecnej.
  • Poziom 9  
    Cowboy zagrabie napisał:
    Może zaczniemy od typu urządzenia, ewentualnie zdjęć. Nawet nie wiemy, czy agregat benzynowy czy diesel. Na jakim pojeździe zabudowany. Co zostało sprawdzone do chwili obecnej.



    agregat thermo king SD II silnik disel kubota dwa cylindry nie mam pojęcia od czego zacząć pompka podaje paliwo silnik zapali i po chwili gaśnie gdyby nie to że gdy zgasnie nie ma prądu na srerowniku stawiałbym na pompkę paliwa ale w elektronice jestem zielony przypuszczam że jakiś czujnik rozłancza elektronikę ,agregat jeszcze nie jest zamontowany na pojezdzie najpierw staram się uruchomić potem montaż
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Specjalista urządzeń chłodniczych
    W Maxima plus nie da się odczytać.
    Sprawdź czy masz czynnik chłodniczy zmostkuj na chwile czujniki na sprężarce .

    Dodano po 7 [minuty]:

    Co do tej sdII to zabytek.
    Masz czujniki równolegle podłączone .
    Olej i woda mogą ci wyłączać silnik.
    Co do tego że znika prąd, to masz przycisk reset on wybija jak sygnał daje olej lub woda.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    To jest moja praca akurat wykonywana.
    Schematy mam, jutro pośle ci na PW.
    Na prawdę jest to proste jak przy tym robisz, bo po kolei sprawdzasz a z opisu awarii przez kogoś, ciężko wywnioskować o co chodzi.
    Pozdrawiam.