Witam
Auto jak w temacie. Co pewien czas podczas rozruchu zapala się kontrolka awarii (świeca żarowa) i silnik nie zapala. Sczytany przez właściciela kod to 38 ale nie za bardzo taki istnieje więc prawdopodobnie chodzi o 83 czyli immo.
Klient zauważył pewną prawidłowość - przy spadku stanu naładowania akumulatora zaczynał się pojawiać problem. Test akumulatora i instalacji przeprowadzony - akumulator wg. testera zepsuty ( 78% sprawności przy 95% naładowania), instalacja i ładowanie ok. Akumulator wymieniony na razie jest ok.
Pytanie, czy istnieje możliwość obejścia względnie odłączenia immo od sterownika?
Z góry dziękuję.
Auto jak w temacie. Co pewien czas podczas rozruchu zapala się kontrolka awarii (świeca żarowa) i silnik nie zapala. Sczytany przez właściciela kod to 38 ale nie za bardzo taki istnieje więc prawdopodobnie chodzi o 83 czyli immo.
Klient zauważył pewną prawidłowość - przy spadku stanu naładowania akumulatora zaczynał się pojawiać problem. Test akumulatora i instalacji przeprowadzony - akumulator wg. testera zepsuty ( 78% sprawności przy 95% naładowania), instalacja i ładowanie ok. Akumulator wymieniony na razie jest ok.
Pytanie, czy istnieje możliwość obejścia względnie odłączenia immo od sterownika?
Z góry dziękuję.