Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Scania 420 2002 r. duże spalanie.

stasiekt 04 Maj 2012 20:40 10331 38
  • #31
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    bedzie dobry
  • #32
    szaman108
    Poziom 30  
    witam cewka do pompki numer części 1784376 cena 120 euro+wat w opakowaniu jest cewka i 4 uszczelnienia.Same uszczelnienia numer części 1731209 14.30 euro+wat wszystkie części oryginał scania.Więc po co wymieniać cały pompowtrysk
  • #33
    Xsarc
    Poziom 11  
    Pompowtryski nowe założone. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to że jest mały problem... Nadal edc pokazuje mi błąd 56 czyli 6 pompowtrysk, który jest praktycznie nówka(po całkowitej regeneracji). Teraz takie pytanko: wcześniej na 6 miałem powrót zaślepiony(dlaczego tak było nie wiem, mam to auto od stycznia). Czy to może być jakoś powiązane z tym iż teraz pokazuje błędy na 6? Dodam, że błąd zapala się 5min po zapaleniu auta i pracy na wolnych obrotach. Oczywiście błędy kasowałem 3 razy, myślałem że nie odpowietrzył się jeszcze ale to chyba nie to. Macie może jakiś pomysł co to może być i czy to ma jakiś związek z tym zaślepionym powrotem w poprzednim?
    Co do tej strony od pompowtrysków i firmy u której byłem to gorąco polecam, warto z nimi współpracować.
  • #34
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    sprobuj zamienic 6 pompke z jakakolwiek inna. Jesli blad pojdzie za pompka to wiadomo ze pompka w dupie. Jesli zostanie na 6 garze to zacznij tam szukac przyczyny.

    Co do firmy w ktorej byles to ja osobiscie z nimi nie mialem nigdy do czynienia ale opinie slyszalem rozne. Wiem ze specjalizuja sie w Volvo i ponoc w tym temacie sa bardzo dobrzy. Na temat pompowtryskow do scani to ponoc bywa roznie ale jeszcze raz powtarzam - nie jest to moja opinia.
  • #35
    Xsarc
    Poziom 11  
    Błąd idzie za pompowtryskiem, zamieniłem 6 z 5 i okazuje się że błąd przeszedł na 5. Będzie sprawdzone pod kompem, być może jest coś nie tak wobec innych.
    Pojawił się natomiast nowy większy problem. w miejsce gdzie jest czujnik doładowania założyłem sobie takie przyłącze z przewodem do manometru, o którym pisaliśmy. Wyjechałem samym koniem z podwórka i byłem wręcz przerażony. Auto straciło kompletnie moc. Zachowuje się jakby nie było IC, turbiny i z 420 zrobiło się może z 200km. Sam ciągnik ledwo ledwo się rozpędza. W nocy wyjeżdżam z ładunkiem, z powrotem założyłem czujnik doładowania, mam nadzieje że z tego powodu się tak zachowuje, gdy go nie było...
  • #36
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    No to znaczy ze pompka co nie bangla. Czy ta pompka nie byla czasem w sobote na regeneracji?? Tak to wlasnie jest z ta regeneracja... Nie ma co tam na kompie sprawdzac tylko wymienic ten pompowtrysk i bedzie chodzic jak trzeba. Rozumiem ze zawory i napiecie wstepne pompowtryskiwacza ustawione poprawnie.

    Co do drugiego problemu to kto ci kazal odlaczac czujnik cisnienia?? Jak chcesz jezdzic bez czujnika??
    Podlacz czujnik i nie kombinuj przy nim. Pisalem ci ze ja mam dorobiony specjalny adapter.
  • #37
    Xsarc
    Poziom 11  
    Pompowtryski i zaworki były ustawione od razu na wszystkich, a pompowtrysk był nie na regeneracji, a wyciągnięty z pudełeczka. Tylko z tym manometrem to nawet bez czujnika doładowania powinno pokazać jakie jest ciśnienie doładowania, przecież turbina i bez tego chodzi
  • #38
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    no ale z pudeleczka Boscha czy z ich pudeleczka??

    Chodzic chodzi ale nie chodzi tak jak powinna
  • #39
    Xsarc
    Poziom 11  
    wszystko juz zrobione, edc nie wyświetla więcej błędów. Autko nie dymi. Nie jestem jedynie z spalania i mocy zadowolony(jest jak było). Konieczna będzie wymiana turbo chyba... ;/