Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Multimedia - TP Link Nie łączy/nie wykrywa Routera

mrdonev 09 Kwi 2012 18:14 1543 8
  • #1 09 Kwi 2012 18:14
    mrdonev
    Poziom 7  

    Witam.
    Mam problem z TL-WR340G aby połączyć się z Multimedią.

    Podłączam wszystko zgodnie z instrukcją i świecą się tylko 2 diody ( PWR i SYS )
    Odpalam program z Płyty i podczas próby połączenia wyskakuje mi komunikat " Nie można znaleść Routera. Sprawdź połączenia sieciowe. Sprawdź nr modelu routera. "

    Próbuje wejść w " http://192.168.1.1/ " i niestety nie chce mi się wczytać.
    Zmieniam ip na w/w i jest to samo. Na automatycznym to samo.

    Szukam rozwiązań w internecie ale nie mogę znaleźć kogo kto ma ten sam problem.
    Da się coś z tym zrobić ?

    0 8
  • #2 09 Kwi 2012 20:45
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Może Zapora blokuje adres 192.168.1.1 albo jest konflikt adresów z urządzeniem z Multimedii. Na początku powinieneś podpiąć router tylko do komputera używając portu LAN i sklonować adres MAC, a na końcu zrestartować prądowo modem i podłączyć go do portu WAN w routerze.

    0
  • #3 09 Kwi 2012 21:22
    mrdonev
    Poziom 7  

    Nie jestem pewien ale wydaje mi się że zapora nie blokuje mi tego adresu IP.
    próbuje z tym sposobem z samym routerem. nic nie pomaga więc o MAC moge zapomnieć gdyż nie moge wejsc na " http://192.168.1.1/ " używałem tego routera w listopadzie i wszystko działało dobrze. ale mialem wtedy XP

    0
  • #4 09 Kwi 2012 21:24
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Kartę masz poprawnie zainstalowaną?

    mrdonev napisał:
    Podłączam wszystko zgodnie z instrukcją i świecą się tylko 2 diody ( PWR i SYS )

    Dioda Lan-owa tam gdzie podłączasz kabel nie świeci się?

    0
  • #5 09 Kwi 2012 21:42
    mrdonev
    Poziom 7  

    Podepne bezpośrednio pod tą karte to jest dobrze i diody w tej karcie świecą. a jak do routera to nie

    0
  • #6 09 Kwi 2012 21:46
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Robisz to tym samym kablem? Spróbuj resetować do ustawień fabrycznych w routerze.

    0
  • #7 09 Kwi 2012 22:12
    mrdonev
    Poziom 7  

    Robilem to tym samym kablem. Teraz zamienilem. 0 efektu. reset tez nie pomaga

    0
  • #8 09 Kwi 2012 22:14
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Wygląda ma uszkodzenie routera.

    0
  • #9 09 Kwi 2012 22:16
    mrdonev
    Poziom 7  

    spróbuje jeszcze pod jakimś XPkiem. dzieki za pomoc : )

    0
  Szukaj w 5mln produktów