Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ricoh Aficio 2103 color- kupić czy szukac czegos nowszego?

antyrama 05 Jan 2005 20:32 1985 10
    antyrama
    Level 2  
    witam.
    mam okazje (a moze wcale nie okazje?) kupic tego ricoha. niestety jego wlasciciel nie byl mi w stanie nic szczegolnego na jej temat powiedziec.
    wybieram sie wiec na ogledziny.
    jestem przy tym zupelnie zielony w temacie,stad prosba o pomoc.
    na co zwrocic uwage? oczywiscie na liczniki,ale gdzie one sa?
    jak sprawdzic stan bebna ( w serwisie juz mnie straszyli ze wymiana kosztuje 3 tys).

ile lat temu i jak dlugo byl produkowany ten model ?
    jaki przebieg to to znosi,by kupic bez ryzyka o jakosc wydruku ?
    jak sie to spisuje jakosciowo jezeli chodzi o wydruk kolorowych zdjec?
    jakiego rodzaju inwestycje mnie czekaja by uzyc ja jako drukarke obslugiwana przez komputer?
    anatom1
    Level 12  
    Jest to jeden ze starszych modeli Ricoh. Trzy kopie na minutę w kolorze to trochę mało. Przede wszystkim licznik, jest uruchamiany klawiszem na panelu sterowania po odpaleniu kopiarki i odczekaniu ok, 8 minut (proces kontrolny). Licznik pokazuje skany kolorowe i czarne. Materiały expl. wytrzymują ok. 60tys skanów (bęben wałek, grzejny, pas transfer, filc olejowy itd, itd,). Nie wymieniane w porę bardzo rozrabiaja. Kopie robi "toto" dosyć ładne, ale jest wredna i lubi się zasypywać tonerem. A w tedy w maszynie jest prawdziwe tornado. Bez dobrego odkurzacza nie podchodz. Jeśli jest z drukarką to dobrze, ale jeśli chcesz szukać do niej modułu drukarki to sobie odpuść. Lepszym modelem jest seria 3006, 4006. Moim zdaniem szukaj nowszego modelu. Jeżeli jesteś zaineresowany, to napisz na moją skrzynkę. Udzielę ci jeszcze kilku porad! :)
    antyrama
    Level 2  
    Chyba jestem zbyt zielony- nie widzę Twojego mejla :-)
    Dzieki za wyczerpujacą odpowiedź.