Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 - probemy z gasnacym samochodem

10 Kwi 2012 00:14 4891 5
  • Poziom 10  
    Witajcie!

    Posiadam Peugeot'a 206 1.1 z '99 r., z którym mam ostatnio problemy...

    Od jakiegoś czasu, samochód gaśnie podczas jazdy. Wcześniej zdarzyło się to raz na jakiś czas, natomiast od kilku tygodni zdarza się to niemal codziennie. Jest to o tyle denerwujące i przede wszystkim niebezpieczne, że można utknąć na skrzyżowaniu, czy przy wyprzedzaniu.

    Podczas jazdy objawia się to spadającymi obrotami i nagłym zanikiem mocy, a po wciśnięciu sprzęgła zapalają się wszystkie kontrolki. Po przekręceniu kluczyka, samochód błyskawicznie odpala. Obroty w tym przypadku nie mają żadnego znaczenia, gdyż dzieje się to zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach oraz czasami na postoju (np. na światłach przed skrzyżowaniem).

    Ostatnio zdarzało się, że samochód nie zawsze zgasł, tylko szarpnął, przy czym zapaliła się kontrolka CHECK, która po chwili zgasła. Dzisiaj przy delikatnym szarpnięciu odczułem spadek mocy.

    Jakiś czas temu, po podpięciu pod komputer, wyskoczył chwilowy błąd "zwarcie w BSI".

    Do tej pory w samochodzie było zrobione (związane z tą usterką):
    - czyszczenie przepustnicy
    - czyszczenie przewodów paliwowych
    - wymiana silniczka krokowego
    - wymiana świec

    Przymierzam się do wymiany cewki, jednakże nie wiem, czy to ona jest temu winna... Jeżeli ktoś spotkał się już z takimi problemami, to proszę o podzielenie się doświadczeniami :)

    Pozdrawiam!
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    hmmm...
    szczerze mówiąc, stacyjki nie podejrzewałem...
    z tego, co się naczytałem na różnych forach, to podejrzewałbym cewkę, wtryski albo jakiś czujnik

    spec u którego samochód był ostatnio podejrzewa ECU - nawet tam do niego zaglądał w poszukiwaniu zimnego lutu - bezskutecznie

    jutro chyba kupie używana cewkę Electricfil'a i podmienię z tą, co mam (SAGEM)
    z tego, co widziałem, to bezwzględnie polecasz jej wymianę chyba we wszystkich postach, w których pisze się o cewkach :)

    jak wymiana nie przyniesie skutku, to tak zrobię z PP2000, jak piszesz
    problemem jest to, że nie mam własnego interfejsu - muszę go pożyczyć
  • Poziom 12  
    Witam.
    Zacznij od PP2000 a dopiero później wymieniaj elementy:)
    Moim zdaniem problem leży w przekaźniku podwójnym.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    sqwar3 napisał:
    Witam.
    Zacznij od PP2000 a dopiero później wymieniaj elementy:)
    Moim zdaniem problem leży w przekaźniku podwójnym.
    Pozdrawiam.

    również się nad nim zastanawiałem :)
    tam, gdzie chcę kupić cewkę, mają taki przekaźnik, jak mam u siebie w samochodzie
    może coś się uda utargować :)
  • Poziom 10  
    w srode kupilem i wymienilem cewke
    do tej pory, nie zdarzylo sie, aby samochod zgasl, wiec mam nadzieje, ze problem zostal rozwiazany

    temat uwazam za zamkniety
    dzieki wszystkim za pomoc!