Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uszkodzony czujnik polozenia walka rozrzadu - Brak mocy Audi 2.0 TFSI

10 Kwi 2012 22:00 9885 16
  • Poziom 8  
    Witam pojawil mi sie blad elektryczny silnika precyzujac odnosnie czujnika polozenia walka rozrzadu bo byl generalny remont rozrzadu dolnego i gornego . Pytanie czy ten czujnik moze powodowac brak mocy przy starcie do 2,5 tys.obrotow a takze kolysanie sie obrotow przy rowno wcisnietym gazie jadac jedna predkoscia. Jak jest silnik zimny to tragedia po nagrzaniu troszke lepiej. prosze o porady. Aha i jeszcze jedno pytanko to jest quatro w automacie 200 koni czy normalne jest spalanie na poziomie miasto 16l. okolo trasa 10,5l. ??
  • Poziom 39  
    Jeżeli ten błąd pojawił sie po wymianie rozrządu, to rozrząd jest źle ustawiony.
  • Poziom 8  
    Ale jakby rozrzad byl zle ustawiony to caly czas bylo by tak samo zle a tu czasami sie odmula a do tego w poprzedniej audi mialem zle ustawiony rozrzad to obroty sie wkrecaly a predkosc praktycznie stala w miejscu. w bledzie na komputerze bylo napisane zle przyporzadkowanie oraz czujnik polozenia walka rozrzadu.
  • Poziom 39  
    Skoro wiesz lepiej to po co pytasz.
    winowicz.pawel napisał:
    a do tego w poprzedniej audi mialem zle ustawiony rozrzad to obroty sie wkrecaly a predkosc praktycznie stala w miejscu.
    Ta poprzednia audi też miała silnik TFSI.
    winowicz.pawel napisał:
    w bledzie na komputerze bylo napisane zle przyporzadkowanie oraz czujnik polozenia walka rozrzadu.
    Czym robiłeś ta diagnozę. Nr. błędu podaj.
  • Poziom 8  
    Nie wiem lepiej opieram się na tym co mi sie przydarzylo dlatego pytam.. tamta to byla A6 2,5 tdi . Numer bledu nie jestem teraz wstanie podac bo papiery od bledu sa chyba w aucie . Diagnoza została postawiona u 3 elektrykow z komputerami ale nie w Serwisie Audi. Pytanie czy naprawde ten czujnik moze spowodowac takie przymulenie silnika na malych obrotach ??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No to wymień ten czujnik skoro tak bardzo chcesz, a zobaczysz że będzie to samo.
  • Poziom 39  
    winowicz.pawel napisał:
    Diagnoza została postawiona u 3 elektrykow z komputerami
    Skoro postawili diagnozę to dlaczego nie naprawiali? Nie chciałeś?
    Kto wymieniał ten rozrząd?
  • Poziom 8  
    Diagnoze postawili ci ktorzy go podlaczali do komputera. Mechanik powiedzial ze specjalnie przywiozl kolege ktory zajmuje sie tylko audi bo pierwszy raz mial taki silnik i ze sprawdzali kilka razy zeby nie bylo zamieszania i powiedzial mi ze jezeli chce to sprawdza jeszcze raz i jezeli bedzie zle to ustawia ale jesli bedzie dobrze skasuja za ponowna robote a to bylo ponad tysiac zlotych wiec nie bardzo wiem co mam robic.
  • Poziom 39  
    winowicz.pawel napisał:
    wiec nie bardzo wiem co mam robic.
    Jak to nie wiesz co masz robić. Przed wymianą rozrządu błędu nie było, to dlaczego jest po wymianie. Rozrząd jest źle złożony to proste.

    Dodano po 57 [sekundy]:

    Rozrząd robili na blokadach czy na farbki?
  • Poziom 8  
    Nie mam pojecia nie znam sie na tym ale jutro moge zapytac . Powiedzieli mi tylko ze tam jest bardzo dobrze oznaczone jak ma byc ustawiony i tak ustawili . Nie wiem bo nie znam sie tylko dziwi mnie to ze jak stoje i wciskam gaz do dechy to jest powolne 3,4 sekundowe ruszanie a jak dojdzie do 3 tysiecy obrotow rwie do przodu i jak przytrzymam gaz w podlodze bedzie szla do oporu elegancko a jak poluzuje zaraz jest 5 lub szusty bieg przy 90km/h i pozniej trzeba znowu mocno docisnac zeby ruszyla bo delikatne wcisniecie gazu powoduje ze nie ma reakcji
  • Poziom 39  
    W sterowniku skrzyni biegów jakieś błędy były?
  • Poziom 8  
    Nie przed wymiana rozrzadu wyskakiwal blad zle cisnienie paliwa okazalo sie ze prze rozrzadzie gornym jest jakas pompa paliwa i tuleja na sprezynie byla peknieta wymienilem na nowa i tego bledu juz nie ma . Wyjezdzajac od mechanika byl calkowity brak mozy pozniej po skasowaniu bledu troche sie polepszylo ale wrocil wlasnie ten blad odnosnie czujnika . Przeczyscilismy czujnik rozlaczylismy akumulator kilka razy byl czujnik wypinany i wpinany i bylo raz lepiej raz gorzej . Jak byly mrozy to wogule byla tragedia dopuki sie nie nagrzal silnik . Teraz jest caly czas tak samo poczatek mulenie 3 tysiace obrotow rwie do przodu.
  • Poziom 39  
    winowicz.pawel napisał:
    Przeczyscilismy czujnik rozlaczylismy akumulator kilka razy byl czujnik wypinany i wpinany i bylo raz lepiej raz gorzej
    Czytając to co piszesz to mogę powiedzieć jedno, ty nie naprawiałeś tego samochodu w warsztacie tylko w stodole.
  • Poziom 8  
    Tez jestem tego zdania moj blad ze tak postapilem ale to teraz nie rozwiaze problemu czujnik nie jest drogi bo w oryginale kosztuje 270zł tylko chcialem się dowiedziec od kogos madrzejszego czy ten czujnik moze tak sie objawiac bo jezeli go wymienie i nie ustanie to wtedy trzeba bedzie pruc znowu bo wyjscia nie bedzie
  • Poziom 39  
    winowicz.pawel napisał:
    czy ten czujnik moze tak sie objawiac bo jezeli go wymienie i nie ustanie to wtedy trzeba bedzie pruc znowu bo wyjscia nie bedzie
    Nić nie zrozumiałeś z tej całej dyskusji.
    winowicz.pawel napisał:
    to wtedy trzeba bedzie pruc znowu bo wyjscia nie bedzie
    Co trzeba będzie pruć bo nie rozumiem.
  • Poziom 8  
    Chodzilo mi ze trzeba bedzie demontowac caly przod zeby sie do rozrzadu dostac a to pochlonie czasu a niestety pracuje samochodem . I zrozumialem cala dyskusje jesno dajesz mi do zrozumienia ze mechanik zle wykonal usluge i rozrzad jest zle ustawiony ...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Chłopie, wymienisz czujnik i będzie to samo. Oddaj auto do tego co składał rozrząd.