Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Duże spalanie gazu Volvo s40 1.8

11 Kwi 2012 08:50 3580 9
  • Poziom 15  
    Witam.
    Mam problem - dotyczy on volvo s40 1.8.
    Instalacja I generacji spalanie 16l nie idzie nic wyregulować.
    Jak ustawią gaziarze to wogóle nie chce jechać a jak się samemu poreguluje jeździ ale spalanie masakra. W trasie 12l.
    Co może być tego przyczyną?
    Wymieniłem już parownik na nowy. Poprzedni też był nowy - nic to nie dało.
    Dodam, że samochód ma założony sportowy stożek powietrza. Takim go kupiłem. Czy to może być przyczyną?
  • Poziom 14  
    to może być problem źle dobranego miksera. Poszukaj sobie Rybackiego na necie i zobacz jaki mikser jest do Twojego auta i zobacz co masz u siebie, jak coś to pisz
  • Poziom 15  
    Teraz mam założony EMMEGAS ELPIGAZ ML 94 E2R REDUKTOR PAROWNIK 2 REG do 130 kM . A mikser mam od Rybackiego nakładany na przepustnice.
  • Poziom 14  
    ok, instalacja wygląda ok, jeżeli mikser jest dobrze dobrany to powinno być dobrze (sprawdź jeszcze czy masz odpowiednią średnicę wewnętrzną tego miksera do tego silnika) zajął bym się w takim razie tym stożkiem, może być przyczyną bo jak jest już porządnie zatkany lub założony w złym miejscu to może być przyczyną problemów z gazem, nie tylko za duże spalanie
  • Poziom 15  
    Mikser ma srednice 32 mm . Stożek zdjąłem i założyłem fabryczny filtr.Próba zrobiona jazda po mieście 18l . to na razie tyle .
  • Poziom 14  
    Sam regulujesz instalację ? Czytałeś "biblię" regulacji instalacji I generacji? mikser masz dobry, parownik nowy, myślę że to kwestia właśnie regulacji i stawiam na regulację bypasa od wolnych obrotów. Leci ci woda z rury wydechowej na parkingu? Czy spaliny po lekkim nagrzaniu i przełączeniu na gaz na wolnych obrotach są gorące, wilgotne i śmierdzące lekko gazem czy chłodne? Sory za tak dużo pytań ale za daleko żebym do Ciebie podjechał zobaczyć
  • Poziom 15  
    Witam. Zrobiłem taka regulacje, śrubę od membramy wkręciłem do momentu aż gaz przestał być słyszalny w wężu. Obroty ustawiłem ta małą śrubką / bypas/. Ale aby ustawić nią obroty musiałem ja wykręcić dość sporo może ze 3 obroty.Jeszcze nie przejechałem 100km wiec nie dotankowywałem .
    Co do wody z rury to na zimnym leci a potem jest para . Jak się wszystko dobrze nagrzeje nic nie paruje .
  • Poziom 15  
    Dziś tankowałem - przebieg 110 km spalanie 18.5 l - szok.
  • Poziom 15  
    Byłem u gazownika , Po regulacji 15.5l - już mam tego dość. Nie dość że gaz to koszty wieksze niż na benzynie.