Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Duże spalanie gazu Volvo s40 1.8

darek1958 11 Kwi 2012 08:50 3049 9
  • #1 11 Kwi 2012 08:50
    darek1958
    Poziom 15  

    Witam.
    Mam problem - dotyczy on volvo s40 1.8.
    Instalacja I generacji spalanie 16l nie idzie nic wyregulować.
    Jak ustawią gaziarze to wogóle nie chce jechać a jak się samemu poreguluje jeździ ale spalanie masakra. W trasie 12l.
    Co może być tego przyczyną?
    Wymieniłem już parownik na nowy. Poprzedni też był nowy - nic to nie dało.
    Dodam, że samochód ma założony sportowy stożek powietrza. Takim go kupiłem. Czy to może być przyczyną?

  • #2 12 Kwi 2012 07:42
    kmielczarek
    Poziom 14  

    to może być problem źle dobranego miksera. Poszukaj sobie Rybackiego na necie i zobacz jaki mikser jest do Twojego auta i zobacz co masz u siebie, jak coś to pisz

  • #3 12 Kwi 2012 21:40
    darek1958
    Poziom 15  

    Teraz mam założony EMMEGAS ELPIGAZ ML 94 E2R REDUKTOR PAROWNIK 2 REG do 130 kM . A mikser mam od Rybackiego nakładany na przepustnice.

  • #4 12 Kwi 2012 22:23
    kmielczarek
    Poziom 14  

    ok, instalacja wygląda ok, jeżeli mikser jest dobrze dobrany to powinno być dobrze (sprawdź jeszcze czy masz odpowiednią średnicę wewnętrzną tego miksera do tego silnika) zajął bym się w takim razie tym stożkiem, może być przyczyną bo jak jest już porządnie zatkany lub założony w złym miejscu to może być przyczyną problemów z gazem, nie tylko za duże spalanie

  • #5 13 Kwi 2012 15:02
    darek1958
    Poziom 15  

    Mikser ma srednice 32 mm . Stożek zdjąłem i założyłem fabryczny filtr.Próba zrobiona jazda po mieście 18l . to na razie tyle .

  • #6 17 Kwi 2012 08:31
    kmielczarek
    Poziom 14  

    Sam regulujesz instalację ? Czytałeś "biblię" regulacji instalacji I generacji? mikser masz dobry, parownik nowy, myślę że to kwestia właśnie regulacji i stawiam na regulację bypasa od wolnych obrotów. Leci ci woda z rury wydechowej na parkingu? Czy spaliny po lekkim nagrzaniu i przełączeniu na gaz na wolnych obrotach są gorące, wilgotne i śmierdzące lekko gazem czy chłodne? Sory za tak dużo pytań ale za daleko żebym do Ciebie podjechał zobaczyć

  • #7 17 Kwi 2012 21:22
    darek1958
    Poziom 15  

    Witam. Zrobiłem taka regulacje, śrubę od membramy wkręciłem do momentu aż gaz przestał być słyszalny w wężu. Obroty ustawiłem ta małą śrubką / bypas/. Ale aby ustawić nią obroty musiałem ja wykręcić dość sporo może ze 3 obroty.Jeszcze nie przejechałem 100km wiec nie dotankowywałem .
    Co do wody z rury to na zimnym leci a potem jest para . Jak się wszystko dobrze nagrzeje nic nie paruje .

  • #8 17 Kwi 2012 22:05
    mazi0000
    Poziom 19  

    W tym samochodzie powinna być instalacja co najmniej 2 generacji.

  • #9 18 Kwi 2012 22:21
    darek1958
    Poziom 15  

    Dziś tankowałem - przebieg 110 km spalanie 18.5 l - szok.

  • #10 23 Kwi 2012 12:45
    darek1958
    Poziom 15  

    Byłem u gazownika , Po regulacji 15.5l - już mam tego dość. Nie dość że gaz to koszty wieksze niż na benzynie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME