Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tablet LARK FreeMe 70.2S Połączenie HDMI

pawel.czepiell 11 Kwi 2012 17:44 9226 12
  • #1 11 Kwi 2012 17:44
    pawel.czepiell
    Poziom 8  

    Kupiłem tablet LARK FreeMe 70.2S z systemem android 4. Jest tam wejście HDMI, kupiłem kabel i podłączyłem nim tablet i TV. W instrukcji pisze abym wybrał funkcję Output Select, ale nie mam takiej w ustawieniach. Jak go podłączyć?

    0 12
  • #2 12 Kwi 2012 07:08
    andri1
    Poziom 15  

    A podaj jakieś zdjęcia ustawień w menu. W ustawieniach tabletu musisz ustawić wysyłanie sygnału audio/video na HDMI , w TV odpalasz kanał HDMI i to powinno być tyle. Raczej nie wymaga to specjalnej konfiguracji .
    Praktycznie możesz przeszukać ustawienia i jak tylko znajdziesz coś z napisem "HDMI" zmienić ustawienie :)

    Jak masz dalej problem to prześlij zdjęcia menu ( ustawień ) .

    0
  • #4 18 Kwi 2012 21:01
    pawel.czepiell
    Poziom 8  

    pomoze ktos?

    0
  • #5 18 Kwi 2012 21:15
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    Wybierasz odpowiednie wejście HDMI w menu telewizora?

    0
  • #6 18 Kwi 2012 21:15
    pawel.czepiell
    Poziom 8  

    ale nie pojawia mi sie nic na tablecie gdy podlaczam kabel

    0
  • #7 18 Kwi 2012 21:43
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    A co niby ma się pojawić?
    Uruchom jakiś film, podłącz do telewizora i sprawdź reakcję telewizora...

    Co chcesz uzyskać tym połączeniem?

    0
  • #8 18 Kwi 2012 21:44
    pawel.czepiell
    Poziom 8  

    nie ma reakcji telewizora. Podłączam do telewizora kabel z tabletem i jest czarny ekran. Nie czyta zadnego urządzenia

    Ostatni raz zwracam uwagę:
    Jak rozpoczynamy i kończymy zdania?
    Pisownia!
    [_P_]

    0
  • #9 18 Kwi 2012 22:26
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    Co chcesz uzyskać tym połączeniem?

    Wybierasz odpowiednie wejście HDMI w menu telewizora?

    0
  • #10 19 Kwi 2012 17:41
    pawel.czepiell
    Poziom 8  

    W telewizorze wybieram przykladowo wejscie HDMI 1, do takiego tez podlączam kabel z tabletem. Ale niestety w telewizorze nic sie nie wyswietla.

    0
  • #11 17 Maj 2012 09:53
    Skorpion1973
    Poziom 2  

    ja mam goclever A103 i mam podobny problem , raz sie udało polaczyc z TV ale sie zawiesił , po resecie juz nie ma przesyłu sygnału na TV

    0
  • #12 18 Cze 2012 22:10
    rb_info
    Poziom 1  

    Witam,
    Tablet Lark 70.2s ma wadę fabryczną, a mianowicie zbyt głęboko osadzone gniazdo HDMI. Być może dotyczy to wszystkich sztuk tego modelu, a może jedynie ostatniej partii, która trafiła do marketów. Większość dostępnych kabli z wtykiem mini HDMI nie gwarantuje poprawnego połączenia z tym modelem Larka. Standardowa długośc wtyku mini HDMI to ok. 6.5 - 7.0 mm, zależnie od producenta kabelka, a w tym przypadku to za mało.

    Jak temu zaradzić:
    Zakupić tani kabelek HDMI (dostępne poniżej 30 zł) i ostrożnie, najlepiej ostrym nożem do tapet, usunąć ok. 2 mm tworzywa sztucznego osłaniającego końcówkę, tak, aby metalowy wtyk mini HDMI - złącze umieszczane w gnieździe Larka - miało długość min. 8-9 mm.
    Zgodnie z informacją uzyskaną od serwisu Larka, po poprawnym połączeniu tabletu z urządzenem odbiorczym np. telewizorem (dotyczy modelu 70.2s z systemem Android 4.0.3) , powinien on automatycznie wyświetlć obraz na urządzeniu zewnętrznym. I tak faktycznie się dzieje.
    Przesyłany obraz jest dobrej jakości. Filmy w rozdzelczości 720p (mp4 - H.264) chodzą płynnie.

    PS.
    W modelu Larka 70.2s instalowana jest ostatnio wersja Adnroida 4.0.3, mimo, że na opakowaniu często widnieje informacja o niższej wersji. Zdarza się natomiast, że dołączona do urządzenia instrukcja i opis dotyczy nadal Androida 2.3. Stąd też, postępując zgodnie z dołączoną instrukcją, daremne mogą się okazać próby znalezienia w menu ustawień wyświetlania opcji "output select" i ustawienień parametrów HDMI. W wersji 4 systemu, po podłaczeniu tabletu kabelkiem HDMI do telewizora/monitora wszystko rusza automatycznie.

    Powodzenia RB.

    0