Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf IV + radiowy sterownik centralnego zamka, domykanie szyb

sylwo997 12 Apr 2012 19:32 12702 12
  • #1
    sylwo997
    Level 10  
    Witam

    Mam w planie zmienić sterownik centralnego w moim golfie.
    Aktualnie jest tam alarm Prestige i z tego jest sterowany central, ale nie ma domykania szyb (zmieniam sterownik bo piloty są uszkodzone)
    Golf ma moduł komfortu 1J0 959 799 Q.
    Domykania szyb nie ma po przytrzymaniu kluczyka.

    Pytanie brzmi: Gdzie się wpiąć z kablem z sygnałem do domykania szyb, lub jak je uaktywnić przez VAG-COMa lub coś takiego ???
    Z tego co wyczytałem niektóre golfy z tym modułem mają domykanie a mój akurat nie..

    Dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam :)
  • #2
    milejow
    Level 43  
    Dłuższy impuls na kabel zamykania, chyba, że elektryka dokładana to tylko moduł
  • #3
    suder
    Level 13  
    najprościej przeprogramuj moduł komfortu na domykanie z orginalnego pilota
  • #4
    sylwo997
    Level 10  
    Central i szyby są fabryczne, ale bez oryginalnego pilota.
    Zamek był sterowany ze sterownika z dokładanego alarmu.
  • #5
    psilos1
    Level 32  
    Zmieniasz moduł komfortu z tego co masz na 1J0 959 799 AH na dwie wtyczki (poszukaj modułu z pilotem )Docinasz kluczyk ,przenosisz ze starego klucza pastylke immo .Nowy moduł zmieniasz plug&play - działa bez podpinania drugiej wtyczki ,ale jak chcesz np.zeby pilot działał z większej odległości musisz wpiać kabelek (antena)w pin 10 -poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=192820
  • #6
    Pati
    Level 27  
    Najbardziej to jestem zdziwiony tym że po przytrzymaniu nie domyka. Takiego czegoś to jeszcze nie widziałem. NAwet ciężko jest mi sobie wyobrazić powód, bo z tego co pamiętam to nawet na włączonym zapłonie i z otwartymi drzwiami to działa, a tylko taki powód widzę zeżeli wogóle auto reaguje na kluczyk. Pytanie jedno czy jak zamkniesz drzwi z kluczyka to zamyka wszystkie zamki i dioda w drzwiach sie załancza?
  • #7
    sylwo997
    Level 10  
    Zamyka wszystkie zamki, ale dioda ta w drzwiach nie miga. Vag nie pokazuje żadnych błędów z komfortu.
  • #8
    Pati
    Level 27  
    No to zrób jej test vagiem jak zamruga to sprawdź czy wszystkie zamki przechodzą w safe (bezpieczny) w blokach pomiaru. Jednocześnie wsłuchaj się czy przy zamykaniu są dwa strzały zamka, jak jest jeden to jeżeli masz radio nieoryginalne to odetnij niebieski kabelek od remote kontrol bo on nieraz dymi jak sie dołoży jakieś niefabryczne radio. (nierozłancza brązowo/czerwonego od stacyjki z plusa)
  • #9
    sylwo997
    Level 10  
    Dzięki za pomoc :)
    ale jak byś mi tak bardziej szczegółowo opisał jak to vagiem sprawdzić to było by pięknie. Moja obsługa vaga jest w stopniu podstawowym :P silnik, zapłon błedy itp (raczej zajmuje sie mechanicznymi sprawami). który blok jakie wartości itp.
    w tej chwili auto u lakiernika jest tak że do końca tyg. nie mam możliwości działania.
  • #10
    Pati
    Level 27  
    08 bloki pomiarowe i kanały odpowiednio dla każdych drzwi nie pamiętam które, ale vag ma tam takie helpy podpisy pod kanałami to sobie poradzisz. Po zamknięciu KLUCZEM! musi w polach być safe lub zabezpieczony a nie not safe lub nie zabezpieczony, nie wiem jakiego masz vaga.
  • #11
    czarli@
    Level 1  
    Witam panowie mam pytanie .Zamontowałem w moim golfie IV moduł komfortu na dwie wtyki dokupiłem kluczyk scyzoryk i wszystko pięknie śmiga ale mam pytanie jakie piny z wtyczki beżowej podłączyć i gdzie do instalacji auta ażeby działały kierunki podczas zamykania i otwierania auta .Proszę o pomoc
  • #12
    psilos1
    Level 32  
    czarli@ wrote:
    Witam panowie mam pytanie .Zamontowałem w moim golfie IV moduł komfortu na dwie wtyki dokupiłem kluczyk scyzoryk i wszystko pięknie śmiga ale mam pytanie jakie piny z wtyczki beżowej podłączyć i gdzie do instalacji auta ażeby działały kierunki podczas zamykania i otwierania auta .Proszę o pomoc
    Dokladny opis jest w linku ktory podalem w swoim poprzednim poście$$T15/13 - czarno/zielony 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor
    T15/14 - czarno/biały 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor
    T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A$$
  • #13
    sylwo997
    Level 10  
    Więc tak... sprawdzałem moduł komfortu programem Polski Vag 4.9 (Vag-Com żaden nie chodzi bo mam 64bit system) po zamknięciu drzwi przyciskiem w drzwiach kierowcy pisało:
    3 blok(drzwi kierowcy) 3 kanał: zablokowany(otwarte-odblokowany) 4 kanał: nie zabezpieczony, i tak do każdych drzwi po kolei w kolejnych blokach zawsze "nie zabezpieczony".
    Kabelek remote odcięty, dioda mi nie mrugła ani raz,strzał zamków słychać wg mnie jeden

    Testu wyjść nie szło zrobić (licznik, klima, silnik szło zrobić)
    Raz wyskoczył błąd 64764 z tego co sie doczytałem może oznaczać uwalony moduł.