Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Jetta 2 problemy z silnikiem

Krzysztof Sikorski 06 Sty 2005 09:02 2280 7
  • #1 06 Sty 2005 09:02
    Krzysztof Sikorski
    Poziom 2  

    Witam.. Aktualnie znajduje się w USA i kupiłem tutaj VW Jetta, rocznik 90, automat. Silnik jest 1,8 na wtrysku. Jeździłem tym samochodem trzy miesiące i wszystko było Ok.. jednak któregoś dnia silnik zaczął wariować. Obroty przy ciepłym i zimnym silniku zaczęły skakać między 700 a 3000.. gdy samochód jechał było wszystko dobrze do momentu naciśnięcia hamulca - wtedy gasł. Ktoś mi poradził wymienić filtr paliwa.. zrobiłem to i jest lepiej. Obroty są stałe i silnik gdy jest zimny chodzi prawidłowo... jednak gdy się rozgrzeje na postoju obroty są dobre.. ale jechać nie mogę bo nie ma siły ruszyć i gaśnie jak tylko włączę bieg. Może ktoś wie w czym jest przyczyna.. bardzo prosiłbym o pomoc, bo mechanicy biorą tu 50$ za godzinę i przeważnie wymieniają połowę części niepotrzebnie.. dziękuję z góry..

    P.s. mój e-mail to ZXR750(malpa)interia.pl

    0 7
  • #2 06 Sty 2005 09:24
    czarunio
    Poziom 16  

    Najprawdopodobnie zużyły się przewody wysokiego napięcia.

    0
  • #3 06 Sty 2005 16:51
    Doktorr
    Poziom 34  

    Mośe to być pompa paliwa, która nie wytwarza jóż dostatecznego ciśnienia.Podepni manometr na przewód paliwowy. Jeżeli jest po silnik
    jednopunktowy to ciśnienie pominno wynosić ok1,3 atm jeżeli wielopunkt to ok 3,2. pastępnie zaciśnij przewód powrotny paliwa powiniem nastąpić gwałtowny wzrost ciśnienia. Jeżeli ciśnienie jest za niskie lub wzrost nie nastąpi to pompa jest uszkodzona.

    Dodano po 1 [godziny] 36 [minuty]:

    Podanych objawów można się jeszcze spodziewać przy nieszczelności w przewodzie ssącym między przepustnicą a przepływomierzem.Zacinającą się klapką przepływomierza, lub odłączoną od niego kostką elektryczną.

    0
  • #4 06 Sty 2005 17:29
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Przy hamowaniu gaśnie-uszkodzone serwo,kolektor ssący ma w tym miejscu dziurę,tj fałszywe powietrze.
    Zdejmij przewód z serwa i zatkaj przewód korkiem, zobacz jak się silnik będzie zachowywać.

    0
  • #5 07 Sty 2005 00:28
    piotrek98
    Poziom 12  

    Moze pozornie zabrzmi to troche nie logicznie, ale na poczatek proponuje sprawdzic poziom oleju w skrzyni biegow, a moze czas go wymienic. Jak pokazuje doswiadczenie to bardzo czesty powod zlej pracy zespolu napedowego silnik-skrzynia.

    0
  • #6 08 Sty 2005 04:32
    Krzysztof Sikorski
    Poziom 2  

    Dziekuje za zainteresowanie... i rady... Sprobowalem rozkrecic wszystko i zlozyc spowrotem.. czasami dziala:) ale nie tym razem. Jak jest zimny silnik wszystko jest ok. obroty sa prawidlowe i silnik nie gasnie.. jednak gdy nacisne gaz.. dusi sie.. tak samo przy cieplym silniku.. wydaje mi sie, ze jest to wina paliwa. Silnik nie dostaje go dostatecznie.. lub za duzo... Jedna z porad bylo sprawdzenie cisnienia paliwa. jednak nie mam manometru i nie mam go jak zdobyc.. czy mozna jakos inaczej sprawdzic pompe paliwa czy dziala?? ?moze to cos innego.. moze przewody paliwowe? albo cos z powietrzem.. ?

    0
  • #7 08 Sty 2005 07:22
    totem
    Poziom 14  

    jak jest zimy silnik i nacisniesz pedal gazu czy sa problemy moze czujnik temperatury wody

    0
  • #8 08 Sty 2005 21:35
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Sprawdzałeś to serwo?

    0