Samochód w czasie jazdy gdy przyspieszam ma chwilowy zanik pełnej mocy tak jakby jedna świeca nie paliła.na wolnych obrotach jest podobnie.
Kolejnym objawem jest rosnąca temperatura na wskaźniku.
Wskaźnik temp w czasie jazdy idzie w górne położenie i po chwili spada na wartość normalną i tak proces się powtarza.
Dzisiaj wskaźnik tylko w górnej pozycji samochód coraz bardziej z widocznymi objawami pracy bez jednego cylindra,przy przejściu na wyższy bieg i dodaniu gazu przerywa i nie nabiera prędkości. Wolne obroty - nie równa praca silnika szarpanie.
Jestem u mechanika podpięty komputer diagnoza.
- wymiana świec zapłonowych bez zmian
- wymiana cewki - równa praca na wolnych obrotach po ostrym dodaniu gazu
samochód ma objaw chwilowego zatrzymania pracy silnika nie za każdym razem,
podczas przyspieszania nadal przerywa.
- wymiana czujnika temperatury , nadal nie można skasowanie żółtej kontrolki
podpięcie pod komputer tym razem pokazało uszkodzenie wtrysku,i zakłócenie pracy sondy Lambda.
Oto najnowszy wydruk z komputera:
3014 Wtryskiwacz( cylinder 1) przerwa/zwarcie
3104 Obwód zapłonowy cylindrów 1/4 przerwa zwarcie
2524 Obwód grzania sondy lambda
Dalsza praca z samochodem ma nastąpić w poniedziałek 16.04.2012 .
Powoli tracę szacunek dla zakładu, jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedz, co dalej w tej sprawie.
Kolejnym objawem jest rosnąca temperatura na wskaźniku.
Wskaźnik temp w czasie jazdy idzie w górne położenie i po chwili spada na wartość normalną i tak proces się powtarza.
Dzisiaj wskaźnik tylko w górnej pozycji samochód coraz bardziej z widocznymi objawami pracy bez jednego cylindra,przy przejściu na wyższy bieg i dodaniu gazu przerywa i nie nabiera prędkości. Wolne obroty - nie równa praca silnika szarpanie.
Jestem u mechanika podpięty komputer diagnoza.
- wymiana świec zapłonowych bez zmian
- wymiana cewki - równa praca na wolnych obrotach po ostrym dodaniu gazu
samochód ma objaw chwilowego zatrzymania pracy silnika nie za każdym razem,
podczas przyspieszania nadal przerywa.
- wymiana czujnika temperatury , nadal nie można skasowanie żółtej kontrolki
podpięcie pod komputer tym razem pokazało uszkodzenie wtrysku,i zakłócenie pracy sondy Lambda.
Oto najnowszy wydruk z komputera:
3014 Wtryskiwacz( cylinder 1) przerwa/zwarcie
3104 Obwód zapłonowy cylindrów 1/4 przerwa zwarcie
2524 Obwód grzania sondy lambda
Dalsza praca z samochodem ma nastąpić w poniedziałek 16.04.2012 .
Powoli tracę szacunek dla zakładu, jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedz, co dalej w tej sprawie.