Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Awaria centralnego zamka alarmu Langeford

15 Kwi 2012 01:25 5051 6
  • Poziom 13  
    Samochód to Hyundai Lantra Wagon z 1999r, niedawno kupiony i dość mocno zaniedbany.
    Alarm wiem tylko to co z napisu na plastiku centralki "Langeford"
    Ostatnio wymieniłem syrenkę alarmową na nową z wychodzącymi 4 kabelkami, (piszę to tylko dlatego bo może ale nie musi mieć jakieś powiązanie z dzisiejszą awarią.)
    Wczoraj przypadkiem wlewając płyn do spryskiwaczy zahaczyłem o brązowy kabelek i go urwałem, od tamtej pory mam problem.
    Po zdiagnozowaniu to był kabelek od czujnika otwarcia klapy silnika.
    Gdy normalnie zamknę drzwi i wcisnę przycisk na pilocie zamykają się wszystkie prócz tych od kierowcy, a gdy ponownie wciskam przycisk na pilocie w celu otwarcia otwierają się tylko te od kierowcy prócz całej reszty.
    Sprawdzałem bezpieczniki, są 3 bezpośrednio na kablach od alarmu i wszystkie są zdrowe, sprawdzałem też te pod kierownicą jak i te pod klapą silnika, wszystko Ok.
    Moderator skasował mój ostatni temat bo nie podałem nazwy alarmu i ja chcąc naprawić swój błąd poszedłem rozbebeszyć samochód i przypadkiem ucinając opaskę która trzymała wiązkę kabli i moduł sterujący mogłem wytworzyć jakieś zwarcie bo było ciężko manewrować i nożyk mi się osunął stykając się z kablami tak że zauważyłem jak coś zaiskrzyło.

    Alarm pies go kąsał, ale zamek centralny muszę jakoś naprawić, bo auto mi się nie zamyka!
    Proszę pomóżcie

    Awaria centralnego zamka alarmu Langeford Awaria centralnego zamka alarmu Langeford Awaria centralnego zamka alarmu Langeford Awaria centralnego zamka alarmu Langeford
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego.
    2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika. Siłownik otwierał zamek, a potem reagował oryginalny centralny, nie połączony elektrycznie z alarmem. Usterka wygląda na uszkodzenia siłownika w drzwiach kierowcy lub na jego obluzowaniu. Przewód czujnika otwarcia maski nie powinien mieć tutaj znaczenia.
    3. Należy przeprowadzić sprawdzenie działania alarmu i rewizję zamka drzwi kierowcy.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 13  
    Ok, dzisiaj po południu zdejmę tapicerkę i sprawdzę mechanizm zamka.
    Niemniej jednak chciałem zamknąć drzwi kluczykiem i ten ani drgnie ani w lewo ani w prawo, zamek zablokowany.
  • Poziom 13  
    Dzięki wielkie mistrzu, miałeś rację co do tego że poluzowania siłownika.
    Centralny działa, ale teraz po ponownym podłączeniu syrenki alarmowej po przekręceniu kluczykiem aktywującym ta zaczyna bez powodu wyć.
    Dodam, że kierunkowskazy nie błyskają tak jak przy wyzwoleniu alarmu, tylko sama syrenka.
    Mam taką syrenkę
    Awaria centralnego zamka alarmu Langeford
    Podłączyłem wedle instrukcji, biało-czerwony od centralki z białym w syrence, czerwony +12v z czerwonym syrenki, czarny z syrenki do masy a niebieski zaizolowałem i wisi luźno nie używany.
    Brązowy ten co oderwał się od czujnika otwarcia maski zaizolowany wisi luźno.
    Próbując coś zrobić z tym wrzeszczącym alarmem przez przypadek wszedłem chyba w tryb serwisowy bo dioda pali się na czerwono zamiast mrugać.
    Pomimo wciśnięcia dwóch przycisków na pilocie na 3 sekundy podczas gdy kluczyk w stacyjce jest na ACC tryb ten nie znika, tylko dioda i kierunkowskazy błysną raz i ta dalej pali się światłem ciągłym.

    Usunięty został link do aukcji internetowej.
    Mod.[CameR]
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zmierz, czy zasilanie na syrence jest poprawne. Odepnij biały od biało - czerwonego i sprawdź, czy nadal wyje. Instrukcja alarmu jest na forum. Poczytaj.
  • Poziom 13  
    Mam instrukcję, i niestety nawet odpięcie czerwono-białego kabelka nic nie dało, alarm wyje po przekręceniu kluczyka aktywującego.
    Podłączenie opisałem wyżej "biało-czerwony od centralki z białym w syrence, czerwony +12v z czerwonym syrenki, czarny z syrenki do masy a niebieski zaizolowałem i wisi luźno nie używany"
    Wszystko zgodnie z instrukcją, no chyba że sama syrenka ma jakąś wadę, w końcu to tani produkt made in China za 30zł
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdziłeś, czy syrenka ma stałe 12V na czerwonym przewodzie? Jeśli nie będzie stałego zasilania, to będzie wyła. Jeśli wyje mimo stałego zasilania, to jest uszkodzona. I sprawdź zasilanie z obu stron - plus i masa.