Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mikrofon podłączony do laptopa ?

klakla1020 15 Kwi 2012 10:54 5697 3
  • #1 15 Kwi 2012 10:54
    klakla1020
    Poziom 1  

Witam mam problem, kupiłam sobie mikrofon i potrzebuję by było mnie słychać w głośnikach gdy mówię , lecz sprawia mi to problem bo nie ogarniam . Czytałam już wcześniejsze tematy i lipa..
    Po pierwsze mam angielskie oprogramowanie ;/
    Po drugie nie znam się na tym :(
    PS- to moje pierwsze pytanie więc od razu przepraszam jak coś nie tak zrobiłam .

-2 3
  • #2 15 Kwi 2012 11:11
    jkbgajda
    Poziom 23  

Aby było Cię słychać w głośnikach kiedy mówisz musisz sobie pobrać specjalnie stworzone do tego celu oprogramowanie.
    Pozdrawiam

0
  • #3 15 Kwi 2012 11:16
    DXDcore
    Poziom 15  

Ja mam win xp pro. I podczas pierwszego podłączenia mikrofonu wystarczyło tylko podgłośnić mikro i było mnie słychać. Tak więc panel sterowania i ustawienia dźwięku i micro odznacz "wyciszony".

0
  • Pomocny post
    #4 15 Kwi 2012 11:20
    siglo
    Poziom 12  

Po pierwsze : czy Twój mikrofon wymaga dodatkowego zasilania bateryjnego ?

Jeśli tak, to połączasz go do wejścia AUX In, czyli zwykłego wejścia dla typowych, niewzmocnionych sygnałów audio.
    Jeśli nie, to powinnaś go podłączyć do wejścia MIC, ale tu może być problem, ponieważ Twój laptop może takiego wejścia nie posiadać. W takim przypadku nie obejdzie się bez zastosowania dodatkowego przedwzmacniacza, lub wymiany mikrofonu, na taki z wbudowanym przedwzmacniaczem (baterie są po to, aby go zasilić).

Po drugie : kwestie ustawień oprogramowania.