Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy Polsat - część programów się przycina ?

PRYMUS_BMW 18 Kwi 2012 11:28 18403 10
  • #1 18 Kwi 2012 11:28
    PRYMUS_BMW
    Poziom 7  

Witajcie.
    Mam taki problem. Od pewnego czasu część kanałów (głównie tych Polsatowych) się przycina. Dekoder mam HD PVR Sagemcom ESI-88. Został on wymieniony na nowy ale problem nie ustąpił. Programy takie jak TVN, TVN7, TVN Turbo, TVP1, TVP2, Eurosport, Discovery działają ok. Natomiast, Polsat, Polsat News, Polsat Sport, Tv4 i jeszcze kilka innych się przycinają. Co ciekawe np Polsat HD się nie zacina.

Jak sprawdzałem siła sygnału jest w okolicach 60%, jakość wysoka ?

Co może być przyczyną tych problemów ?.

Zauważyłem także kilka dni temu że podczas całkowicie bezwietrznej pogodzie przycinanie się programów ustąpiło, natomiast już od początku tygodnia jest to samo. Dodam że jestem laikiem w tych tematach więc prośba o podpowiedź co i jak sprawdzić (jeśli laik sobie poradzi) lub o namiary na jakiegoś dobrego Fachowca z okolic Raszyna pod Warszawą.

Z góry dziękuje za pomoc.
    pozdrawiam.

3 10
  • #2 18 Kwi 2012 11:47
    boguslaw5
    Poziom 17  

Miałem podobny problem. Pomogła wymiana konwertera. Ale oczywiście w tym przypadku tak być nie musi. Proponuję sprawdzenie kanałów na 100% sprawnym konwerterze.

0
  • #4 18 Kwi 2012 16:01
    PRYMUS_BMW
    Poziom 7  

Gość w pkt cyfrowego Polsatu powiedział że 60% siły oraz wysoka jakość to są parametry ok - mylił się ?
    Przy antenie nic nie było grzebane, jest zamontowana na kominie i naocznie mogę stwierdzić że jej pozycja nie uległa zmianie ???

Wiec czemu powodem ma być źle ustawiona antena ?

0
  • #5 18 Kwi 2012 16:20
    LeDy
    Poziom 43  

PRYMUS_BMW napisał:

Przy antenie nic nie było grzebane, jest zamontowana na kominie i naocznie mogę stwierdzić że jej pozycja nie uległa zmianie ???